Ωδή στο μαλάκα έλληνα

Σε εμένα, σε εσένα,σε όλους μας. Νομίζω πως η πικρή γεύση που μου άφησε η σημερινή μαύρη μέρα, συνοδεύτηκε απο ένα τεράστιο “ΓΙΑΤΙ”. Που μπορώ όμως να κατευθύνω την οργή μου, εκτός απο κάποιους ανεγκέφαλους “γνωστούς-άγνωστους” , που παίρνουν μολότοφ και τις αμολάνε αβέρτα. Ποιός ευθύνεται για την όλη κατάσταση? Σίγουρα όχι οι 3 άνθρωποι  που ξεκίνησαν να πάνε στις δουλειές τους το πρωί και τώρα τους κλαίμε. Η κατάσταση έχει ως εξής: Η χώρα έχει φτάσει στη θέση που είναι σήμερα γιατί κάποιοι έφαγαν τα λεφτά που μας έδωσαν ως βοήθεια για “ανάπτυξη” και κανείς δεν είπε στο φουκαρά τον Έλληνα, “μην ζεις σαν κροίσος γιατί δεν είσαι”.Το Cayenne που ονειρεύεσαι ΔΕ μπορεί να γίνει δικό σου, γιατί απλά θα είσαι υπόδουλος των χρεών σου μια ζωή. Όλοι μπορούσαν και απέκτησαν σχεδόν τα πάντα, χωρίς όμως να μπορούν να τα ξεπληρώσουν. Έτσι και η Ελλαδίτσα. Αποτέλεσμα: Σήμερα να μη μπορούμε να τα βγάλουμε πέρα και να μας παίρνουν και αυτά που είχαμε. 

Και μετά τι κάνεις? Διαμαρτύρεσαι? Φωνάζεις? Προς τα που ακριβώς? Πιστεύεις οτι αν καταστρέψεις το κέντρο ή κάνεις κατάληψη στην Ακρόπολη, θα εισακουστείς σε 300 ρεμάλια που δε θα πάθουν ποτέ τίποτα? Και απο την άλλη να κάτσεις άπραγος και να βλέπεις το έργο να παίζεται? Τι ακριβώς μπορείς να κάνεις?

Αισθάνομαι αβοήθητη μπροστά στην αδικία. Αδικία που αύριο αυτοί οι 3 άνθρωποι δε θα πάνε στη δουλειά τους, αδικία που κανείς δε θα τιμωρηθεί για άλλη μια φορά, αδικία που σε λίγο εγώ και οι γύρω μου θα αδυνατούν να ζήσουν ( σήμερα έμαθα για 3 απολύσεις γνωστών μου), αδικία που ζω σε μια χώρα που είναι πανέμορφη με ανθρώπους έξυπνους αλλά συνάμα τόσο χαζούς ( και βάζω και εμένα μέσα- στα οικονομικά μου είμαι σκράπας). 

Κρίμα.

Leave a Reply

Information

This entry was posted on May 5, 2010 by in Uncategorized.
