Primavera Sound Day 1

Mου τα έλεγαν για την οργάνωση του Primavera, αλλά δε το περίμενα. Καμία αναμονή σε ουρά για μπύρα, τουαλέτα, φαγητό και μιλάμε για διοργάνωση με 200 συγκροτήματα και 5 σκηνές ( στις οποίες βλέπεις απο όπου και να κάτσεις όσο κοντός και να είσαι και με άψογο ήχο)και όχι για το φτωχό σε όλα Rockwave,  που συγκριτικά είναι απλά το χάος. Και το πρόγραμμα είναι πρόγραμμα. Ότι ώρα λένε βγαίνουν, χωρίς τα ενοχλητικά στημένα encore.

Ιδέα για Ελλάδα: Οι φορητοί μπυράνθρωποι για να μη στήνεσαι με τις ώρες στις ουρές για μια μπύρα.

Κλου της βραδιάς: η Adidas έκανε το όνειρο μου πραγματικότητα.Γνώρισα έναν Trooper.Τον βλέπω και φωνάζω: Μαλάκα, ο Τρούπερ. Η Σ: Ο ποιός??? Φυσικά και βγήκαμε φωτογραφία.

Λίγα λόγια για τις μπάντες που είδαμε.

Titus Andronikus:  Δεν ήξερα, αλλά μου άρεσαν αρκετά. 

XX: Oi ΧΧ συνοδεύτηκαν απο XX files με αποτέλεσμα να χαλάσει η κάμερα μου και να αρχίσει να βρέχει. Οι ΧΧ ήταν ( yawn) ότι πιο ( yawn)  βαρετό έχω δει στη ζωή μου. Μετά βίας κρατούσα τα μάτια μου ανοιχτά. Είναι σαφώς καλύτεροι στο σαλόνι να ακούς το mp3 αφού είναι ακριβώς το ίδιο και δε βλέπεις τα ασχημομούρικα μικρά.

 

Smiths Westerns: Παιδάκια. Αντέξαμε 2 τραγούδια

Broken Social Scene: Ε λίγο βαρεμάρα όσο είδαμε

Comanechi: Επείδη ήταν στην unplugged σκηνή που ήταν ένα δωματιάκι που χώραγαν καμιά 20αριά άτομα, δεν ήταν unplugged ήταν unseen. Όσο ακούσαμε πάντως ήταν πολύ καλό.

Pony Bravo: Έκπληξη. Ισπανοί με πολύ καθαρό και δυνατό ήχο

Wild Beasts: Οι δύο καστράτο ( που άνετα μπορούν να αντικαταστήσουν τον Άντονυ σε συναυλία), ήταν άκρως ικανοποιητικοί σε αυτό που περίμενες.

His majesty the king:Αυτό και αν ήταν έκπλληξη. Περνάγαμε όταν έβρεχε και κολλήσαμε σε αυτό το ισπανικό συγκρότημα που αποτελείται απο έναν άνδρα ντράμερ και μια γυναίκα τραγουδίστρια-κιθαρήστρια.Απο τα καλύτερα της βραδιάς.

Big Pink: Τι φτιάχνει ένας Γαρδέλης ( στο πανάσχημό καγκούρικό του), μια Γιαπωνέζα ντράμερ θεά, ένας που θα μπορούσε να είναι έλληνας και ένα τρολ? Μια πολύ καλή μπάντα που το live είναι πολύ καλύτερο απο το άλμπουμ

Pavement: Μια ΜΕΓΑΛΟΙ- μπάντα και όχι μεγάλη μπάντα. Εδώ δεν ήρθε απλά χασμουρητό αλλά και ο ύπνος στο χλωροτάπητα για εμένα. Οκ, δεν ήταν ποτέ οι αγαπημένοι μου. Αλλά ήταν πραγματικά σα να έχει έρθει ο παππούς  μου και να μου λέει: Για να σου παίξω ένα τραγούδι απο τα νιάτα μου. yawn

Fuck Buttons: Δεν ξέρω αν θα με κερδίσουν την άλλη εβδομάδα στο Synch, αλλά αυτήν το μόνο που κατάφεραν είναι να με ξυπνήσουν στις 3 το πρωί. Καλός ο θόρυβος αλλά ρε παιδιά, λίγο ρυθμό.Είπαμε, το παίζετεε ψαγμένοι, για ψαχτείτε.

Delorean: Μακάρι να μην ήμουν τόσο κουρασμένη για  να τους δω. Πραγματικά άξιζαν και ήταν λόγος να μείνεις εκεί στις 4 το πρωί. Μακάρι να τους φέρουν Ελλάδα.

Kαι όσο αφορά το Barcelona Report. Λιώσαμε την πόλη με ποδήλατα ( που είχα να κάνω απονιάτα μου -αλλά καλά τα λένε– δε το ξεχνάς ποτέ) και πήγαμε παραλιακώς παντού. Δεν υπαρχει η πόλη. Οι άνθρωποι στις παραλίες ( είδαμε και γυμνιστή να περπατάει στο δρόμο!!!) , ο κόσμος ζει.

Στις 12 το μεσημέρι όλοι πίνουν μπύρες στα μαγαζιά, και εντάξει το παραδέχομαι, θα γυρίσω με μπυροκοιλιά!!!

Leave a Reply

Information

This entry was posted on May 29, 2010 by in Uncategorized and tagged , .
