Κρυμμένες αλήθειες

6716f939ce55167e41a62310fb7cd34a69f0f786_m

1. Θέλω να μείνουμε φίλοι. (δε σε γουστάρω)

2. Άντρας: δεν έχω πρόβλημα με τους gay αρκεί να μη μου την πέσουν ( εδώ δε στην πέφτει γυναίκα μεγάλε, θα στην πέσει ο gay που δεν είσαι και το target group του???)

3. Πως είναι? Είναι πολύ καλό παιδί ( δηλαδή μπάζο).

4. Δε φταις εσύ ( έχω βρει άλλον/η).
5. Είσαι πολύ καλό παιδί ( έχω βρει άλλον/η).
6. Eίσαι εσύ μια …( θέλω να σε γαμήσω).
7. Πάμε να σε κεράσω ?( θέλω σε γαμήσω).
8. Πότε θα τα πούμε τα δυό μας ? ( θέλω να σε γαμήσω).
9. Είναι όμως πολύ καλό παιδί ( δεν αξίζει για συνεργάτης αλλα είναι όντως καλό παιδί).
10. Να κανονίσουμε να βρεθούμε ( δεν κάνω χρόνο για σένα στη ζωή μου).
11. Ναι,μωρέ χαθήκαμε ( γιατί σε βαριέμαι).

Leave a Reply

Information

This entry was posted on September 27, 2010 by in Uncategorized and tagged .
