αλλαξε το

Άλλοι τις αλλαγές τις κάνουν τον Σεπτέμβριο, ψέμματα, Οκτώβριο, για να είμαστε απόλυτα ειλικρινείς, εγώ τις αλλαγές τις κάνω Φεβρουάριο. Να έχει περάσει ο ψευτομήνας Γενάρης, να πλησιάζουν οι απόκριες. 

Αποφάσισα λοιπόν, να αλλάξω το πίσω δωμάτιο στο διαμέρισμα μου, που χρησιμοποιούσα ως walking closet my ass. Βασικά, δεν είχα ένα χώρο στο σπίτι να δουλέψω με την ησυχία μου και το σαλόνι, έχει ένα αντικειμενικό πρόβλημα. Δεν ανοίγουν τα παντζούρια και έτσι δεν μπαίνει ποτέ φως. Και επειδή θα βιαστείτε να μου την πείτε, ναι, σκοπέυω να τα αλλάξω, αλλά μέχρι να γίνει αυτό εγώ πρέπει να βρω κάπου να δουλεύω. Πήρα λοιπόν έναν πάγκο ΙΚΕΑ, άδειασα τη σαβούρα του δωματίου, αγόρασα και μια οθόνη ( τηνπιοφτηνηπουβρήκα) , μιας και η 13αρα οθόνη του λαπτοπ, είναι ΟΚ για γενική χρήση, αλλά με  excel τυφλώνεσαι ελαφρως, και voila. Τα κατάφερα.

Leave a Reply

Information

This entry was posted on February 8, 2011 by in Uncategorized.
