καποιος να συμμαζεψει το μυαλο μου

John-stezaker_1

Κάποιες τέτοιες μέρες κοιτάς επίμονα την οθόνη του υπολογιστή και μετατρέπεται η παρουσίαση σου σε κάτι άλλο.

Κοίτα συλλογιστική:

Τάδε μάρκα αυτοκινήτου ( που προσπαθείς να ετοιμάσεις παρουσίαση) -> να πάω το αμάξι για να φτιάξω το χερούλι -> τελευταία φορά που το είχα πάει μου είχα φτιάξει τη ζημία από την Κρήτη -> Κρήτη ->  Διακοπές -> Ήλιος -> Θάλασσα -> αλμυρό φιλί. 

Και έτσι, η οθόνη μου μετατράπηκε ξαφνικά σε μια ηλιόλουστη παραλία στη Νάξο που πίνω μαργαρίτες και ακούγεται απο πίσω το Sunsunsun του Caribou. 

Πρέπει να συγκεντρωθώ λέω. Ρίχνω μια ματιά έξω απο το παράθυρο και ο καταραμένος ήλιος που πέφτει στο απέναντι μπαλκόνι δε με αφήνει να ηρεμήσω.  Κοιτάζω τον καθαρό ουρανό και πάλι το μυαλό μου ταξιδεύει.

Ουρανός -> Ταξίδι -> Βαρκελώνη-> Πριμαβέρα -> Καιρό έχω να πάω σε συναυλία γαμώτο 

Οκ, τώρα ΠΡΕΠΕΙ να συγκεντρωθώ. Μουσικούλα.

Interpol-> Συναυλία Βερολίνο-> Γερμανία-> Τι να κάνουν οι φίλοι μου στη Γερμανία->Μόναχο-> Δέσποινα-> μου λείπει->  Maya->Amsterdam-> Επόμενο Ταξίδι που?

Με λίγα λόγια:

Διακοπές, ταξίδι, έρωτας, φίλοι, θάλασσα και sun ρε μουνιά.

Και εγώ είμαι γραφείο. Τουλάχιστον θα ανοίξω να με βαρέσει ο ήλιος.

Leave a Reply

Information

This entry was posted on February 11, 2011 by in Uncategorized and tagged .
