Με σιατσου και μασαζ το στραβο κορμι δε σαζ

Η μητέρα μου, αποφάσισε να πάει τις 3 κόρες της για SPA σε ένα θέρετρο που είχε πάει με τον πατέρα μου.Όχι, δεν είμαστε πλούσιοι, τα βρήκε σε μια προσφορά και τα πήρε. Όπως και να έχει, οι 2 αδερφές μου εγκατέλειψαν και τελικώς πήγαμε εγώ, η μαμά και η ξαδέρφη μου.

Φτάνουμε που λές στο Πλατύστομο ( που μέχρι να το μάθω μου βγήκε η πίστη, όλο Πλατύκαμπο το έλεγα-καμία σχέση), και μπαίνουμε στο ξενοδοχείο. Off season, άδειο βλέπεις, με κάτι διαδρόμους που μου θύμιζαν Λάμψη του Στίβεν Κίνγκ. Ανοίγουμε παράθυρο και ακούω απόκοσμους θορύβους. Ναι, βατράχια ήταν. Ή κανανε σεξ ή τα σφάζανε, δεν εξηγείται αλλιώς τόσος σαματάς. Κατεβαίνουμε κάτω στο μπαρ, και ήταν ένας κύριος με ΑΡΜΟΝΙΟ και έπαιζε ” τα γαλάζια σου γράμματα”. ΟΚ, μεταφέρθηκα σε πλοίο 80s σκέφτηκα και κατέβασα το ΜΗ αλκοολούχο ποτό μου.

Photo_1_2

Την επόμενη μέρα τα πράγματα βελτιώθηκαν εμφανώς. 

 

1ο καλό- Εξωτερική πισίνα- Μαύρισα αν και άκουσα δύο παιδάκια να σχολιάζουν τα “βυζιά μου” ( δικά τους λόγια)

Photo_2_2

 

 

2ο καλό: Λουτροθεραπεία. Μια πισίνα με πολλά μπλιμπλίκια να παίξεις. Αρνητικό? Δεν ήξερες πως να ξεφύγεις απο τα παππούδια.

Photo_3_2
Photo_4_1

3ο καλό: Χαμαμ. Αμαν μάνα μου ένα χαμάμ. Έμπαινες σε έναν χώρο θεοσκότεινο και πραγματικά σκεφτόμουν: ΕΤΣΙ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΦΟΝΟΙ. Αφού έλιωνες στη ζεστη, έμπαινες στην ιδιωτική πισίνα με νερό απο την πηγή. Μέρος ονειρεμένο. Βγαλμένο από ταινία. Αν και εκεί που κάθησα καμιά ώρα μόνη, σκεφτόμουν αν μπει ο δολοφόνος θα βρουν απλά το πτώμα μου να επιπλέει.

Photo_5_1Photo_1_2

4ο καλό: Ο μασέρ. Στις άλλες έκαναν μασαζ κάτι κοπελιές. Εμένα ο κούκλος. Που πραγματικά ανεξαρτήτως αυτού, ήταν ο καλύτερος μασέρ του σύμπαντος. Και που το κατάλαβα? Εγώ εχω πάρει διαζύγιο με τη χαλάρωση, είμαι μονίμως στην τσίτα. Μετά απο μια ώρα πασπάτεμα, δεν σκεφτόμουν. Τίποτα. Nada. Κατόρθωμα σου λέω.

 

 

 

Το μόνο τραγούδι που μου ταιριάζει είναι το παρανοϊκό Futura, απο Battles.

One comment on “Με σιατσου και μασαζ το στραβο κορμι δε σαζ

  1. meleneartemi
    June 13, 2011

    Χαιρετίσματα απο το 3ο ΚΑΠΗ Περιστερίου, είμαι ο Παππούς με το γκρι μπουρνούζικαι τις καφέ παντόφλες που σου έκλεισα το μάτι πονηρά και σου ψιθύρησα τραγούδι του Αττίκ….

Leave a Reply

Information

This entry was posted on June 12, 2011 by in Uncategorized and tagged .
