My life as a movie/ OST Mixtape

I-love-vinyl

Μια ζωή έβλεπα τανίες. Μια ζωή άκουγα μουσική. Μια ζωή άκουγα μουσική από ταινίες. 

Μια σκηνή που με σημάδεψε, ένα τραγούδι που τη συνόδευε, ένας ερωτας γεννημένος σε φίλμ. 

Στο mixtape αυτό, έβαλα τραγούδια που το καθένα με άγγιξε για άλλους λόγους. 

Και κάπου εκεί θα με βρεις να ζω τελικά. Μέσα σε κάποια σκηνή υπάρχω και εγώ. 

Γιατί δε λέω να πιστέψω ότι η ζωή μου δεν είναι ταινία.

 

Κατέβασε αυτό: http://dl.dropbox.com/u/3500120/ost%20mixtape.zip

Και αν θέλεις διάβασε λίγα περισσσότερα παρακάτω:

Dirty Dancing: Nobody puts baby in the corner. Αγαπημένη chick flick. Αγαπημένη σκηνή. Εϊχα προσπαθήσει και εγώ να κάνω το άλμα στη θάλασσα.

Donnie Darko: Killing Moon.  Απλά η αγαπημένη μου ταινία. 

Wayne’s World: Bohemian Rhapsody. Ποιος θα ξεχάσει το headbanging στο αμάξι?

Submarine: hiding tonight. Έρωτας στην εφηβεία με τα όλα του.

Eternal Sunshine of the spotless mind: Beck. Αγάπη. Έρωτας που σε κυνηγάει ακόμα και όταν θέλεις να τον σβήσεις για πάντα απο τη μνήμη σου.

Juno: 16 again. Pure and simple.

Control : Transmission. Ian Curtis σ’ αγαπώ. Η σκηνή με το τζάκετ θα μου μείνει για πάντα. 

21: Οκ, αυτό το έβαλα γιατί το θεωρώ από τα καλύτερα tracks των LCD Soundsystem

500 days of summer: Μπορούσα να βάλω πολλά. Έβαλα το Please let me get I want απο Smiths γιατί ήταν και όλη η ουσία της ταινίας. Μέσα στο μυαλό του ήρωα ζούμε πολλοί από εμάς. Βέβαια εγώ ταυτίστηκα με την κοπέλα, αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα

High Fidelity: Λάτρεψα  το βιβλίο, συμπάθησα την ταινία, και τελικά μάλλον αυτό των Beta band μου άρεσε περισσότερο.

The Crow: Ε, διασκευή dead souls  απο ΝΙΝ, σε μια ταινία που μας σημάδεψε. 

Trainspotting: Οκ, αυτό θα μπορούσα να το βάλω ολόκληρο. Το είχα στο walkman, μου το είχε γράψει ο διπλανός μου στο φροντιστήριο ( Περικλή αν με διαβάζεις τα φιλιά μου), και το είχα λιώσει! Έβαλα το atomic.Γιατί θα περίμενες το born slippy ή το choose life.

Almost Famous: ωραία ταινία εμένα όμως δε με τρέλανε το OST. Βάζω ενδεικτικά το Ι’m waiting for the man γιατί 1. το ήθελε η Dora, 2. Αγαπάμε Bowie.

Pretty Woman:  Η ταινία που ευθύνεται σε μεγάλο βαθμό που οι γυναίκες της γενιάς μου είναι τόσο fucked up. Κλάμα με το it must have been love. 

Drive: Under your spell.  Τα κοριτσόπουλα θα κάνουμε καιρό να ξεπεράσουμε τη σκηνή στο ασανσερ να ξέρετε. 

Leonard Cohen I’m your man: Δεν είναι ταινία. Αλλά αυτός ο Antony με πέθανε.

X-files: Red right hand ρε Nick Cave λέμε. 

 

Εννοείται ότι άφησα έξω πολλά.

 

UPDATE

Το side 2 βγήκε ααβασάνιστα. To κατεβάζεις εδώ: http://dl.dropbox.com/u/3500120/mixtape%20ost%203.zip

Fight club: Έχω αισθανθεί πολλές φορές σαν τον ήρωα. Where is my mind? Να με φοβάστε

Snatch: Απο τις αγαπημένες μου ταινίες. Το Angel έδενε απόλυτα με τη σκηνή που κάψανε το τροχόσπιτο του brad 

Lost in translation: Just like honey. Σαν την ταινία. Γλυκιά μελαγχολία

Rocky 3: Eye of the tiger. Έλα τώρα. Κάθε φορά που το ακούς δε θέλεις να τρέξεις πάνω κάτω σκάλες? Andriaaaan

Big Lebowksy: Top 3 αγαπημένη ταινία . Και φοβερός τίτλος τραγουδιού. Just dropped in to see what condition my condition was in

Reservoir Dogs: Stuck in the middle with you. Το έχω πει και ένα μυριο φορές στη ζωή μου

Pulp fiction: Εγώ πάντως το έχω χορέψει πολλές πολλές πολλές φορές. Αν μου ζητήσεις να το χορέψω, αφήνω ότι κάνω και απλά χορεύω

The virgin suicides: Εκτός ότι είναι απο τις αγαπημένες μου ταινίες από αισθητικής απόψης το soundtrack των Air μας μετέφερε σε ένα πραγματικό playground love.

Top gun: Αγόρια το θυμάστε. Είναι το τραγούδι που σας τραβολογούσαμε να χορέψετε μπλουζ και ο λόγος που αγοράσατε Ray Ban. Πολύ κλάμα στην ταινία.

Ψηλά Τακούνια: Το σπαρακτικό τραγούδι της μάνας, για μένα η πιο συγκλονιστική ταινία του Αλμοδόβαρ. PIensa en mi

Ο Πρωτάρης: Όλες κρύβουμε μια Mrs robinson μέσα μας

Breakfast At Tiffany’s: Φέτος που πήγα ΝΥ, πήρα το πρωινό μου μπροστά απο τα Tifannys και στον εγκέφαλο μου έπαιζε το Mοon River. 

Crying Game;  Χμ. Δεν ξαναείδα ποτέ τις αντρογυναίκες με τον ίδιο τρόπο. ΚΑΠΟΙΟΣ φίλος το έχει ήχο κλήσης. Βγάλτο, for fuck’s sake

UPDATE 2

Μετά απο παράκληση της Eveofdes βάζω και το εξής λατρεμένο:

Blue Valentine: Ναι θέλεις να την κόψεις τη φλέβα. Τώρα. You and me

link: http://dl.dropbox.com/u/3500120/11%20Penny%20%26%20the%20Quarters%20-%20You%2…

 

 

 

 

Leave a Reply

Information

This entry was posted on October 10, 2011 by in Uncategorized.
