#01 The Rapture- In the Grace of your Love

Rapture_dj_photo-575x372

Αυτό το άλμπουμ τρύπωσε ύπουλα με το ” How deep is your love” το οποίο ήταν το απόλυτο χορευτικό anthem της χρονιάς. Το χόρεψα σαν παλαβή όσο κανένα άλλο. Τι και αν το :”how deep is you love” ήταν τραγούδι των bee-gees φέτος τραγουδούσαμε όλοι παράφωνα: let me hear that soooong.

Και μετά ήρθε το άλμπουμ. Κάθε μέρα ανακάλυπτα ένα τραγούδι που μου άρεσε περισσότερο από το άλλο. Τι και αν η φωνή του μου σπάει τα νεύρα. Το αγάπησα αυτό το άλμπουμ, τραγούδι προς τραγούδι, στίχο προς στίχο. 

Rapture σας αγαπώ, μικρότερο του 3 

Παραθέτω παραδείγματα:

Roller Coaster: 

Your life’s a roller coaster she said
And I want to get off
It’s just hurting my head
And I want it to stop

 

Miss you

Why can’t you let me go
What did I ever do to you
Why can’t you let me know
What did I ever do to you

In the grace of your love

In the grace of your love
I know we can find a way
In the grace of your love
We can find a brighter day

 it takes time to be a man

Well we’re all getting bigger
But it takes time to be a man

Leave a Reply

Information

This entry was posted on December 20, 2011 by in Uncategorized and tagged .
