ΧΑΡΙΖΕΤΑΙ Η’ ΠΩΛΕΙΤΑΙ ΕΛΠΙΣ

Photo_8

Αχ εκλογές. Αυτή η φοβερή διαδικασία.

Το μόνο που μου άρεσε σε αυτές τις εκλογές ήταν που προβληματίστηκε ο κόσμος με το αποτέλεσμα. Παντού μιλούσαν για το μέλλον τους. Στο ΤΕΒΕ, στην Εφορία, στο ΙΚΑ, στις ουρές στην τράπεζα και στις καφετέριες. Παντού ανησυχούσαν για το μέλλον. Καιρός ήταν.

Όσο ήμουν στην Γερμανία είχα υπάρξει θύμα ρατσισμού. Συμφοιτητής μου στο πανεπιστήμιο μου είχε πει : “δε σου μιλάω είσαι ξένη”. Μια γιαγιά στο δρόμο: “Να πας στη χώρα σου ξένη”. Και ήμουν φοιτήτρια απλά. 

Δε μου κάνει εντύπωση η Χρυσή Αυγή. Δείχνει την σύγχιση του κόσμου και την έλλειψη βασικής παιδείας που έτσι και αλλιώς υποψιαζόμασταν. Όταν μεγαλώνεις το παιδί σου, λέγοντας του τι καλοί που είναι οι Έλληνες και ότι για όλα φταίνε οι ξένοι, βγάζοντας τις ευθύνες μας απέξω, φυσικό είναι να αναπτύξει τέτοιες τάσεις.

Αρκετά όμως.

Τα φανάρια συνεχίζουν να είναι χαλασμένα, εγώ συνεχίζω να χρωστάω λεφτά στις τράπεζες, η ζωή μου δεν άλλαξε από τις εκλογές. Δουλεύω, προσπαθώ και βρίσκω την χαρά στα καθημερινά πράγματα.

Στο ζευγάρι αλλοδαπών στο lidl που ψώνισαν τα βασικά πράγματα αλλά έβλεπες ότι η αγάπη τους ξεπερνούσε τα πάντα, ακόμα και αν δεν είχα να ζήσουν. 

Στην αγάπη της γάτας μου, που ακόμα και αν είναι γριά με καλοδέχεται στο σπίτι και μου κατουράει τα πάντα όταν λείπω.

Στην αγκαλιά του boy, που μου δίνει χαρά.

Στην θάλασσα, που όσο και σκατά και να πάνε τα πράγματα είναι πάντα εκεί.

Στον ήλιο που σβήνει όλες τις έγνοιες.

Και αν χάνεις την ελπίδα, μην ξεχνάς, όσο και γαμημένα να είναι τώρα τα πράγματα, 

this too shall pass. 

Leave a Reply

Information

This entry was posted on May 10, 2012 by in Uncategorized.
