Παιχνίδι

316657_10150417732775797_252986856_n

Σκέφτηκα να κάνω ένα ωραίο πείραμα. Να δημιουργήσω μια μικρή ιστορία με την πρώτη λέξη που θα έρθει στο κεφάλι των φίλων μου. Οι φίλοι μου, μη γνωρίζοντας το το έκαναν όσο πιο δύσκολο γίνεται.

Ντόρα: ύπνος

Ηλέκτρα: Παράθυρο
Mαίρη: Αισιοδοξία
Νάνσυ: Ακτινογραφία
Κωνσταντίνος: Σορολοπ
Τιντ: ΔΕΗ
Κωνσταντίνα:OMD
Δημήτρης: Λάδι
Κώστας: Σκατά
Θοδωρής: Ροβύθια
Μάνος: Coffee
Κωνσταντίνος Π.: Έσκασε
Ελένη: Μαλακίες
Είμαι στο μετρό. Ακουμπάω το κεφάλι μου στο παράθυρο και είμαι έτοιμη να με πάρει ο ύπνος. Έκανα βλακεία που δεν πήρα coffee πριν μπω στο συρμό. Είμαι καταδικασμένη να κοιμηθώ. Ας βάλω στο ipod κάτι να με ξυπνήσει. OMD- Enola Gay. Σκατά. Δε μπορώ να ξυπνήσω με τίποτα.Ο διπλανός μου έχει κολλήσει ασφυκτικά πάνω μου και μυρίζει και λάδι. Τώρα που είπα λάδι, πρέπει να αγοράσω γιατί θα φτιάξω ροβύθια το βράδυ. Δηλ. πως θα τα φτιάξω αφού δεν έχω πληρώσει τη ΔΕΗ και δεν ξέρω αν θα έχω ρεύμα όταν θα γυρίσω στο σπίτι. Τι να κάνω αφού έδωσα όλα τα λεφτά μου για αυτήν την ακτινογραφία που έβγαλα τις προάλλες που χτύπησα το χέρι μου; Αισιοδοξία πάνω από όλα μου λένε. Μαλακίες. Έσκασε και ο άλλος στη δουλειά φορώντας καινούριο κουστούμι. Εδώ ο κόσμος καίγεται και ο άλλος πήρε κουστούμι. Και εγώ κάθομαι στη γωνίτσα μου στο  τρένο και δε μπορώ να αναπνεύσω. Θα το ριξω στο σορολοπ μου φαινεται.

 

Leave a Reply

Information

This entry was posted on November 8, 2012 by in Uncategorized and tagged .
