ο Φάρος μου

13331_1301142810349_3673692_n

Το μυαλό μου είναι μόνιμα σε τρικυμία. Νιώθω σα να είμαι σε έναν απέραντο αγώνα επιβίωσης μέσα στη θάλασσα. Στο μυαλό μου κατοικούν πολλοί άνθρωποι. Οι μισοί κανονικοί, οι άλλοι μισοί χαρακτήρες που φαντάζομαι για τις ιστορίες μου. Κάθομαι σε ένα παγκάκι και περνάει μια κυρία με το παιδί της. Αμέσως φαντάζομαι τη ζωή της και την βάζω στο δικό μου κόσμο να έχει περιπέτειες με το παιδί, το σύζυγο και τον εραστή. Είδες; Ήδη δημιούργησα 2 χαρακτήρες που δεν ξέρω.

Ας έρθουμε στο θέμα μας. Στην τρικυμία του μυαλού μου, υπάρχει μόνο ένας φάρος που θα βλέπω για πάντα, ότι και να συμβεί. Οι γονείς μου.

ΟΙ γονείς μου είναι πολύ ξεχωριστοί άνθρωποι. Ξέρω, όλα τα παιδιά αγαπάνε τους γονείς τους. Εγώ δε τους αγαπάω μόνο, τους θαυμάζω και τους ευγνωμονώ.

Πρώτον είναι εξαιρετικοί άνθρωποι. Είναι καλοί άνθρωποι. Με όλη την έννοια της λέξης καλό. Προσπαθούσαν και προσπαθούν ακόμα να κάνουν το καλύτερο που μπορούν όχι μόνο για την οικογένειά τους, αλλά και για το κοινωνικό σύνολο.

Ο πατέρας μου εκδίδει ένα περιοδικό για το αγαπημένο του χωριό, τη Δίβρη και διατηρεί τον πολιτιστικό τους σύλλογο ζωντανό.

Η μητέρα μου, εκτός από το ότι μεγάλωσε  τα 4 παιδιά, είναι συγγραφέας 13 (!) βιβλίων και πρόεδρος της Ελληνικής Ιατρικής  Εταιρείας κατά της Πυρηνικής και Βιοχημικής Απειλής (IPPNW). Έχει δώσει αγώνα για την ευαισθητοποίηση του κοινού για το σοβαρό αυτό θέμα και έχει βρεθεί σε περιοχές που έχουν πρόβλημα, βάζοντας την ιδιότητα του ανθρώπου και του γιατρού πάνω από όλα για να βοηθήσει.

Ναι, τους θαυμάζω τους γονείς μου. Γιατί έχουν ένα εξαιρετικό υπόβαθρο που είναι σπάνιο στους ανθρώπους.

Και τους ανακαλύπτω ακόμα. Ποτέ δεν παύουν να με εκπλήσσουν.

Έχουν γνώσεις πιο βαθιές από το google και αυτό μου το αποδεικνύουν καθημερινά, όταν τους ρωτάω για πράγματα που δε βρίσκω στο google.

Μαζί με τη γιαγιά Ευαγγελία, που μας άφησε, θα είναι αυτοί που θα έχω πάντα στο μυαλό, ότι και να αντιμετωπίσω στη ζωή μου.

Απλά δε τους το έχω πει ποτέ. Γι’ αυτό το γράφω.

Σας αγαπώ πολύ.

ΥΓ είναι πολύ αστείοι. Κανονικά αστείοι.

13331_1301139770273_6067076_n

One comment on “ο Φάρος μου

  1. Pingback: τα 13 του 13 –

Leave a Reply

Information

This entry was posted on January 25, 2013 by in Uncategorized and tagged .
