Γνωριζόμαστε από κάπου;

Animalsbeachdreamysunsunsetwater-cb250990973a5fa0d49c4703d0ff3886_h

Καθόμουν και σε κοιτούσα επίμονα. Είχα ξεχάσει την γεύση σου, την οσμή σου, την αίσθηση σου πάνω στο σώμα μου.

Σαν παιδάκι που πάει την πρώτη βόλτα στον πάρκο, σε αντιμετώπισα.

Με έκανες τόσο χαρούμενη. Ο τρόπος που με έκανες να νιώθω, το χαμόγελο που τόσο αυθόρμητα μου βγήκε. Η ζωή που ένιωσα να ξαναγυρίζει στις φλέβες μου.

Το χαμόγελό σου.

Η αίσθηση ότι σε ξαναγνωρίζω. Η χαρά του ότι βρισκόσουν τόσο καιρό στη ζωη μου και σε είχα απλά ξεχάσει.

Το μίσος για αυτούς που με κρατούσαν μακριά σου. Δε θα αφήσω κανέναν να μας ξανακρατήσει χώρια, ούτε τον ίδιο μου τον εαυτό.

 

Ήλιε, χάρηκα που σε ξαναγνωρίζω. Μην αφήσεις να χαθούμε

 

*Για τις ατελείωτες μέρες που με κρατούσε η δουλειά και ο τρόπος ζωής μου μακριά από τον ήλιο.

One comment on “Γνωριζόμαστε από κάπου;

  1. Pingback: Ακούω την καρδιά μου να ανασαίνει. | nikisot

Leave a Reply

Information

This entry was posted on March 6, 2013 by in Uncategorized.
