Ένα mixtape και μια ιστορία

Luis-Sanchis-Photography-16

Είχα καιρό να ανεβάσω ένα Mixtape, αλλα νομίζω ο καιρός ήρθε.

Μπες, κατέβασε όλα μαζί ή όποιο θέλεις και διάβασε το παρακάτω μετά.

02.Stroke my dick a bit
03 – One Way Trigger
Mykonos Fleet Foxes
Odd Look Kavinsky
Figueroa Islands Larry Gus
Unless Atoms for Peace
Keep On Lying Tame Impala
Aquarium Housse De Racket
Despair Yeah Yeah Yeahs
Believer John Maus
Astounded Bran Van 3000
Single Everything But The Girl
Yet Again Grizzly Bear
Κ ΒΗΤΑ ΣΑΣ
https://www.dropbox.com/s/jday4k48eso9taz/mixtape.zip
https://www.dropbox.com/sh/izwgjc03jigkhdu/s6jQad5mXb
Drama Button
Ξύπνησα τρομαγμένος. Δε μπορούσα να αναπνεύσω. Ευτυχώς αυτή συνεχίζει να κοιμάται δίπλα μου και δεν άκουσε τίποτα.
Ο χθεσινός καυγάς τριγυρίζει μέσα στο κεφάλι μου.Όχι γιατί ήταν κάτι το σημαντικό, απλά συνηθίζω να δραματοποιώ τα πάντα και να τα σκέφτομαι 20 φορές, ξανά και ξανά και να πονάει το κεφάλι μου. Έχω εγκατεστημένο το drama button και το χρησιμοποιώ συνέχεια. Τελείωσε το χαρτί υγείας. drama button. Με θέλει ακόμα; Drama button. Θα πεθάνω μόνος; Drama button. Δεν έφερε ο ντελιβεράς την κοκακόλα μου; Drama button.
O καυγάς χθες δεν ήταν κάτι φοβερό. Απλά της είπα ότι είναι ηλίθια. Μη με κατηγορείς. Προτιμώ να διορθώνω τα μικρά συντακτικά της λάθη για να μην ανακαλύψει πόσο πιο έξυπνη είναι από εμένα Είναι ένα πλάσμα που μου χαρίζει χαρά. Δε θέλω να το έχει άλλος. Θέλω να το έχω μόνο εγώ. Κακό είναι;
Δεν ξέρω πως να την κρατήσω. Φοβάμαι ότι θα ανακαλύψει ότι δεν είμαι τόσο έξυπνος, τόσο χαρισματικός και θα φύγει. Drama button, βλέπεις πάλι.
Λες να ξυπνήσει και να φύγει μέσα στη νύχτα; Κάθομαι και την κοιτάζω.
Aρχίζει να ροχαλίζει. Καταλαβαίνεις ότι αγαπάς κάποιον όταν ροχαλίζει και δε θέλεις να πάρεις το μαξιλάρι να τον πνίξεις καθώς κοιμάται.
Στα δύο χρόνια που μένουμε μαζί ακόμα δε θέλω να την πνίξω. Κάτι είναι και αυτό.
Το χθεσινό ξεκίνησε όταν γύρισε αργά από μια έξοδο και της ρώτησα που ήταν και προσπαθούσε να πει μέσα στο μεθύσι της τη λέξη “νηπιαγωγείο” (το μπαρ) και την έλεγε “πηνιαγωγείο”. Την ξεφτίλισα για να κρύψω το θυμό μου που είχε βγει έξω, είχε μεθύσει και την είχαν θελήσει άλλοι 20 άντρες. Drama Button πάλι.
Πήγε για ύπνο κλαίγοντας, πήγα να την αγκαλιάσω, αλλά εκείνη απομακρύνθηκε.
Και τώρα εδώ. Με τον τρόμο ότι θα ξυπνήσει και θα πάρει τα πράγματα της και θα φύγει.
Ωχ κουνιέται.
Καλημέρα μου λέει, χαμογελάει, με φιλάει και κουρνιάζει στην αγκαλιά μου. Είμαι πάλι καλά.

Leave a Reply

Information

This entry was posted on April 4, 2013 by in mixtape.
