Το κορίτσι και το ρομπότ

fafed9c87d1f1069afafe756202958f3

Τον γνώρισα στο Galactic Sector QQ7 Active J Gamma,σε ένα γκαλά που είχε διοργανώσει ο πρέσβης για εμάς τους επισκέπτες Πόσο τα βαριόμουν αυτά τα σουαρέ. Τα ποτά που σερβίραν δεν θύμιζαν σε τίποτα τα ωραία κοκτείλ με τζίντζερ που έπινα στη γη. Τα ορντερβς είχανε γεύση σα χώμα και γενικά είχα να ευχαριστηθώ οτιδήποτε, πολύ καιρό σε αυτόν τον γαλαξία.

Δεν είχα καταλάβει αρχικά ότι είναι ρομπότ. Εμοιαζε εκπληκτικά με άνθρωπο. Ο τρόπος που κινούταν, η ομιλία του. Αρχίσαμε να μιλάμε,αλλά δεν ανοιγόκλεινε τα μάτια του. Τον ρώτησα αν έχει κάποιο πρόβλημα, και μου είπε: τι εννοείς; Μιλήσαμε αρκετή ώρα και ξαφνικά μου έπιασε το χέρι. Ήταν πολύ κρύο. Τον ρώτησα αν είναι ρομποτ. Μου ειπε ότι είναι ένα εξελιγμένο είδος που έχει τη δυνατότητα να αντιλαμβάνεται τα ανθρώπινα συναισθήματα και να αντιδράει ανάλογα. Η αλήθεια είναι ότι ήταν πολύ έξυπνος. Αντιλαμβανόταν ότι του έλεγα και μου απαντούσε σα να ήξερε τι θέλω να ακούσω. Αν είναι έτσι όλα τα ρομποτ δε θέλω να είμαι άνθρωπος. Με εξαίρεση το ότι ήμουν μακριά από τον πλανήτη μου και αυτός δεν ήταν άνθρωπος, αυτό το βράδυ άρχισε να εκτελίσσεται σε ένα από τα καλύτερα ραντεβού της ζωής μου.

Στο τέλος της ¨βραδιάς” τον ρώτησα αν μπορεί να κάνει σεξ. Με φίλησε. Ήταν φανταστικά. Του είπα ότι σίγουρα θέλω να κάνουμε σεξ. Είμαι πολύ καιρό σε αυτό το γαλαξία χωρίς σεξ, αλλά αυτό οφείλεται κυρίως στο ότι δεν έχει ανθρώπους. Έτσι ακόμα και η ιδέα ότι κάποιος μπορεί να κάνει σεξ σε αυτόν τον πλανήτη μου φαινόταν συναρπαστική. Tον πήγα λίγο πιο πέρα. Φάνηκε να του αρέσει ο στοματικός έρωτας. Εκείνος ήταν εξαιρετικός σε αυτόν. Ήρθα σε οργασμό σε 3 δευτερόλεπτα. Τι σκατά, manual τους δίνουν; Αν ναι, πρέπει να το πάρω πίσω στη Γη και να το δώσω στους άντρες μας. Το σεξ ήταν εξαιρετικό. Όμως κάτι έλειπε. Το συναίσθημα. Δεν υπήρχε κανένα συναίσθημα, κανενός είδους. Μόλις τελειώσαμε, ακούμπησα το κεφάλι μου στο στέρνο του. Άκουσα τον χτύπο μιας καρδιάς. Έπαθα σοκ όταν συνειδητοποίηα ότι έχει καρδιά. Τον ρώτησα: Ε, τότε γιατί είσαι έτσι;

Leave a Reply

Information

This entry was posted on April 26, 2013 by in fiction and tagged .
