Το πλοίο

Το πλοίο είναι μια εναλλακτική διάσταση όπου οι άνθρωποι είναι υποχρεωμένοι να ανέχονται ο ένας τον άλλο για πολλές ώρες. Τις παλιές καλές ημέρες απέφευγα τους άλλους ανθρώπους μέσα στην καμπίνα μου. Τα 480 ευρω που βγάζω με εμποδίζουν να το κάνω πια. Ισως η κρίση να θελει να με κάνει κοινωνική ή απλα να θελει να με οδηγήσει στην παράνοια δεν ξέρω. Δίπλα μας κάθεται μια οικογένεια με πολλα μέλη, παιδιά, γιαγιάδες, παππούδες όλοι ταλαιπωρημένοι. Αν υπήρχαν τάπες για ανθρώπους θα τους είχα βουλώσει ήδη. Πιο πέρα ένας παππούς βογκάει και το μονο που θέλω είναι να ανοίξω το παράθυρο και να τον ρίξω στη θάλασσα. Ευτυχώς έχει ντραφτ μπύρα. Δυστυχώς θα πρεπει να γίνω αλκοολικη για να αντεξω αυτο το ταξίδι. Στο σαλόνι είχαν κανει ρεζερβέ έναν καναπέ. Στο σαλόνι. Του πλοίου. Αναρωτιέμαι ποιος συγγενής ανεκ τον εχει κλείσει. Κάτι κοπελιτσες ήταν τελικά, που αν πιάσανε οι κατάρες μου θα περάσουν ένα απαισιο καλοκαίρι με χλαμυδια. Ελπίζω η μπυριλα μου να τους ενοχλεί, όσο εμένα η ύπαρξη τους. Εκτός απο την ελληνική οικογένεια τα αλλα πλάσματα του πλοίου είναι τα γνωστά. Οι ναμαγάπαδες που κατοικούν στα απαίσια πάτωματα που αν τους αγγιξεις θα κολλησεις τα φαντάσματα των ασθενειών 10 προηγούμενων καλοκαιριών. Ο γκρικ λαβερ με καδενα και τσιγάρο που τον συναντάς στο καταστρωμα με την ατάκα: κοπελια πρώτη φορά πας Κρήτη; Οι τρεντιδες, το ζευγάρι που δε μιλάει μεταξύ τους και κοιτάζει αυτή το γυναικείο περιοδικό και εκείνος τους γυναικείους κώλους. Οι γιαγιάδες που έχουν μείνει χωρίς παππούδες και είναι επικίνδυνες να σου μιλήσουν και να μάθεις τα παντα για τα χάπια πίεσης. Τα 17χρονα που τα αναγνωριζεις απο το κούρεμα και τα χάρτια που παίζουν μπιριμπα. Ο γκατζετακιας που εχει χαθεί στο νετμπουκ/αιπαντ του και αναζητά την μοναδική μπρίζα του πλοίου και κρεμιέται σαν ταρζάν για να πάρει ρεύμα. Κανένας δε διαβάζει βιβλίο. Η μάλλον κανένας δεν διαβάζει κάτι που να αποκαλώ εγώ βιβλίο. Οι 50 αποχρώσεις του γκρι και τα βιβλία αυτοβοήθειας Δεν Είναι Βιβλία. Είναι δικαιολογίες για να μην κοιτάζουν την τηλεόραση σαν τους υπόλοιπους αποβλακωμένους. Εκτός απο αυτούς που έχουν αγκαλιάσει τον καναπέ και ροχαλίζουν. Ροχαλίζουν. for the love of god δηλαδή. Μπάρμπα, αν ρολαλίζεις βάλε τη γυναίκα σου να σε σκουντάει. Αλλιώς σου υπόσχομαι οτι θα καταλήξεις σε βίντεο στο YouTube με τον τίτλο “κοιλαράς ροχαλίζει σε πλοίο και οδηγεί τον κόσμο σε μαζική αυτοκτονία”. Ευτυχώς που ειμαι καλός άνθρωπος. Αυτή η φιλική οικογένεια μας έπιασε την κουβέντα. Με ρώτησαν πόσο σημαντικό είναι το καλο σχολείο για την επαγγελματική αποκατάσταση της κόρης τους. Ήθελα να απαντήσω οτι έτσι που την κόβω την κόρη,καλύτερα να ξεχάσει το πανεπιστήμιο και να αρχίσει να πλέκει. Περισσότερα θα βγάζει. ´Η να μάθει να κανει κανένα φαγητό. Η κόρη με κοιταζει αποσβολωμένη μέσα απο τα γυαλομπούκαλα της. Εχει αυτο το βλέμμα της ντορας της εξερευνητριας πριν το εγκεφαλικό όταν κανει μια ερώτηση στο υπερπεραν. Θέλω να τη χαστουκιισω. Χαμογελάει ευγενικά και της δίνω το κοσμοπολιταν της αδερφής μου μήπως ανακαλύψει σύντομα οτι υπάρχει ένα πράγμα που λέγεται σεξ. Η ώρα δεν περνάει και το ροχαλητό άρχιζει να τρυπαει τον εγκέφαλο μου. Ο τραγουδιστής των national αγωνίζεται να ξεπεράσει σε ένταση το ροχαλητο μέσα στα ακουστικα μου αλλα είναι σαν κακό backing vocal. Τα γκαρσόνια είναι τα ίδια απο τότε που κατασκευάστηκε το πλοίο. Μου θυμίζουν αυτόν τον μπατλερ της Λαρα κροφτ που την ακολουθούσε σε κάθε δωμάτιο της επαυλης της. Υποψιαζομαι οτι δεν είναι ζωντανοί και εγω έχω πεθάνει εδώ και καιρό. Αν έχω πεθάνει δικαιολογείται τουλάχιστον αυτη η πισίνα 2 μέτρων που εχει στο καταστρωμα. Δε μπορω να κοιμηθω και παιρνω τα ακουστικα μου να πάω έξω. Πατάω πάνω σε κάτι πτώματα που κοιμούνται στο πάτωμα. Δε θα ήθελα να ειμαι φίλη τους.
Ώρα 4.30: βρίσκομαι ανάμεσα σε μια θάλασσα απο πτώματα που κοιμούνται. Μονο εγω διαβάζω το βιβλίο μου και ένας με κοιτάζει. Τον κοιτάζω και εγω. Μπορω να το κερδίσω αυτο το παιχνίδι.
Ωρα 6.30: Φτάσαμε. Ανάσταση πτωμάτων που κοιμόντουσαν. Άμην

20130504-091322.jpg

One comment on “Το πλοίο

  1. Pingback: τα 13 του 13 –

Leave a Reply

Information

This entry was posted on May 4, 2013 by in personal.
