Η ευτυχία είναι μια σκύλα

548507_10151242400046000_1860556917_n

( Artwork Noni Nezi)

Πρόσφατα διάβασα 2 άρθρα. Ένα που έλεγε γιατί οι έξυπνοι άνθρωποι
συνήθως δεν είναι και πολύ ευτυχείς άνθρωποι και άλλο ένα που έλεγε τα
μειονεκτήματα του να είναι κανένας έξυπνος.
Δεν ξέρω αν είμαι έξυπνη αλλά έχω το εξής χαρακτηριστικό που συνάντησα στο 2o άρθρο. Δε μπορώ να σταματήσω να σκέφτομαι. Ούτε για λεπτό. “Some people suggest that more intelligent
people think too much and therefore need alcohol to stop thinking”.
Ζηλεύω αφόρητα τους ανθρώπους που πατάνε το διακόπτη του εγκεφάλου τους και δε σκέφτονται. Τους συναντώ παντού. Στην παραλία, στο σουπερ μάρκετ και κυρίως στις
διαφημιστικές εταιρείες. Έχουν αυτό το σούπερ απλανές βλέμμα που αναρωτιέσαι αν ο άλλος αναπνέει. Αυτοί οι άνθρωποι είναι σχεδόν πάντα ευτυχισμένοι στην προσωπική τους ζωή. Όταν λέω ευτυχισμένοι, εννοώ
σίγουρα έχουν ένα σύντροφο, παιδί, σκυλί και φαίνονται να είναι χαρούμενοι με τις επιλογές τους. Θυμάμαι μια απο αυτούς τους ανθρώπους με το απλανές βλέμμα να μουρίχνει ένα βλέμμα λύπησης πριν 5 χρόνια γιατί της είπα ότι δεν έχω αγόρι για να πάω κάπου το τριήμερο και ότι θα πήγαινα με τις φίλες μου.Και ίσως να έχεις διαβάσει το μανιφέστο μου κατά της πολύωρης εργασίας
μακρία από τη ζωή και τον ήλιο και να έχεις καταλάβει ότι η καριέρα δεν είναι και ότι πιο σημαντικό για εμένα.
Και ταταταν. Ήρθε η αναλαμπή. Τι με κάνει ευτυχισμένη;Πραγματικά ευτυχισμένη;
Αυτά που με κάνουν να σταματάω να σκέφτομαι. Έστω και για ένα λεπτό.
Και δεν είναι πολλά.
Είναι η μουσική, τα βιβλία, οι ταινίες, το σεξ, το ποτό, τα ταξίδια. Οπότε αυτά είναι και στις προτεραιότητες μου. Η ανεύρεση συντρόφου δεν ήταν ποτέ.Ναι ερωτεύομαι ανά δύο χρόνια, αλλά όλως τυχαίως, δεν κάνω σχέσεις. Μη με ρωτήσεις γιατί. Στο δεύτερο άθρο έλεγε κάτι ακόμα πιο ανησυχητικό.
Intelligent women make the worst kind of parents, simply because they
are less likely to become parents in the first place.
Ελπίζω το άρθρο να κάνει λάθος, ή εγώ να είμαι χαζή.

Leave a Reply

Information

This entry was posted on May 14, 2013 by in personal.
