Κάτω στην καταπίεση της τσουπωτής

Από την εφηβεία με θυμάμαι να πολεμάω με το βάρος μου. Δεν ήμουν ποτέ αδύνατη, ήμουν κανονική και διατηρούσα πάντα το βάρος μου στα 54 αλλά είχα μια τάση να παχαίνω. Είμαι από αυτές τις κοπέλες, γεννημένες με κυτταρίτιδα, πράγμα που σημαίνει ότι μια εποχή που είχα τρελαθεί στην υγιεινή διατροφή και το γυμναστήριο και πάλι κυτταρίτιδα είχα.
Μεγαλώνοντας, προστέθηκε άλλο ένα πρόβλημα. Θυροειδής ή πιο συγκεκριμένα hashimoto, το οποίο μου προκάλεσε Υποθυρεοειδισμό και είδα τον εαυτό μου να παχαίνει 10 κιλά. Δεν πτοήθηκα, έκανα διατροφή και σε ένα χρόνο ξαναγύρισα στα κανονικά μου κιλά με πολύ κόπο όμως και παίρνοντας φαρμακευτική αγωγή.
Συνεχίζω να έχω το πρόβλημα και να παίρνω τη φαρμακευτική αγωγή και μάλλον θα την παίρνω για όλη μου τη ζωή.
Το κακό είναι ότι, ας πούμε το βραδινό φαγητό το έχω ξεχάσει και αν ξεφύγω έστω και λίγο, ξεφεύγω σε κιλά.
Τον τελευταίο χρόνο ο τρόπος ζωής μου, είχε ως αποτέλεσμα να πάρω 10 κιλά, τα οποία δε λένε να φύγουν.
Η ντουλάπα μου πλέον έχει πολύ λίγα ρούχα που μπορώ να φορέσω και κάθομαι και κοιτάζω με λύπη όλα τα όμορφα φορέματα μου.
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να προσθέσω ότι κάποιοι άντρες (ακόμα και αυτοί που με αγαπούσαν) είχαν θέμα με το σώμα μου και το έδειχναν. Και το έλεγαν. Και έκαναν συγκρίσεις.
Μάλιστα κάποιος μου είπε: θα ήσουν πιο όμορφη αν είχες κάποια κιλά λιγότερα.
Κοίταζα χθες τις φωτογραφίες μου και ανακάλυψα μια που ήμουν 52 κιλά και άβαφτη και μου φάνηκα όμορφη. Αυτήν
1012035_10151773963945797_1198811203_n
Την πόσταρα και ένας άνθρωπος που δε με έχει δει ποτέ από κοντά μου λέει “τσουπωτή” είσαι εδώ.
ΩΠΑ. Τσουπωτή; Από που και ως που φίλε;
Και μένα λίγο μαλάκας μου φαίνεσαι, αλλά δε το λέω σε σχόλιο.
Πέρα από την πλάκα, πολεμάω όλη μου τη ζωή να μη με πειράζουν σχόλια τύπου “γεματούλα, τσουπωτή, χοντρούλα, αγυμνασούλα” όλα αυτά τα όμορφα υποκοριστικά που με κάνουν να αισθάνομαι σκατά.
Ξέρω ποια είμαι, ξέρω ότι τα κιλά δεν έχουν σημασία για τους ανθρώπους που σε αγαπάνε και σε θέλουν για αυτό που είσαι, τα ξέρω όλα αυτά.
Δεν παύει όμως το σχόλιο ενός άσχετου, του οποίου η γνώμη στην πραγματικότητα δε με ενδιαφέρει, να με πειράζει.
Με ενοχλεί που κανένας δεν καταλαβαίνει πόσο μπορεί να πολεμάει κάποιος με τον εαυτό του και πόσο τον πειράζει να είναι έτσι και όχι πιο αδύνατος.
Επίσης με ενοχλούν οι ΜΑΛΑΚΕΣ που κρίνουν κάποια από τα πιο υπέροχα πλάσματα που υπάρχουν εκεί έξω λέγοντας “η χοντρή, το μπάζο, κλπ” χωρίς να δίνουν μια ευκαιρία να γνωρίσουν τι βρίσκεται πίσω από τη χοντρή,το μπάζο κλπ.
Γενικά, όσοι κρίνουν μόνο από εξωτερική εμφάνιση, δεν ανήκουν στους ανθρώπους που θα ήθελα καν να γνωρίζω.
Γιατί, όταν μεγαλώσουμε όλοι, το μόνο που θα μείνει είναι το μέσα μας.
Αν είμαστε όμορφοι μέσα μας, το έξω μας θα είναι όμορφο πάντα σε αυτούς που μας αγαπάνε.

37 comments on “Κάτω στην καταπίεση της τσουπωτής

  1. hodor
    July 23, 2013

    Hodor!

    • nadia
      July 24, 2013

      Δυστυχώς, τα εύκολα σχόλια ήταν πάντα ανεξέλεγκτα και ισοπεδωτικά, πολύ περισσότερο τώρα, που μέσω fb κ.ά., ο καθένας αποκτά την ψευδαίσθηση ότι είναι σημαντικός, «χιουμορίστας», μάγκας. Ακόμα πιο εξοργιστικό το γεγονός ότι τα σχόλια περί «μπάζων» και άλλοι χαρακτηρισμοί προέρχονται συχνά από άτομα, κυρίως άντρες, που και τα ίδια έχουν αρκετά σωματικά μειονεκτήματα, αλλά αυτό δεν τα αποτρέπει από το να απαιτούν οι άλλοι γύρω τους να είναι… «θεές/οι».
      Προς Θεού, δεν υπονοώ ότι όποιος είναι κούκλος, ή καλλονή αντίστοιχα, έχει το δικαίωμα να διατυπώνει προσβλητικά σχόλια για τους άλλους, απλώς σε αυτούς θα μπορούσε κανείς να δώσει ένα ελαφρυντικό ότι η υπέρμετρη ομορφιά τους τούς κάνει αλαζόνες ή άμυαλους. Κι όμως, δεν είναι αυτοί που συνήθως κάνουν τέτοια σχόλια, αλλά οι άλλοι, οι αναιδείς, μέτριοι και συμπλεγματικοί άνθρωποι.
      Είμαι κι εγώ παθούσα, πολλάκις με έχουν «στολίσει» στον δρόμο, φωνάζοντάς μου διάφορα επίθετα. Μια μέρα εξοργίστηκα και απάντησα με μια απαξιωτική χειρονομία σε δύο σχολιαστές που άραζαν σε τραπεζάκια κεφετέριας (προφανώς την είχαν δει κριτική επιτροπή της εμφάνισης των περαστικών διότι δεν είχαν κάτι σπουδαιότερο να κάνουν). Ανταπάντησαν φωνάζοντας και χλευάζοντας ακόμη πιο έντονα… Θέλοντας να μου δείξουν, προφανώς, ότι ειδικά μια κοπέλα δεν έχει το δικαίωμα να περπατά στον δρόμο, μόνη, αξιοπρεπής, βυθισμένη στις σκέψεις της, χωρίς να ερεθίζει το αίσθημα της καφρίλας και του κανιβαλισμού κάποιων.

    • Maria
      July 25, 2013

      μια κούκλα είσαι κορίτσι μου.
      σταμάτα να βλέπεις τον εαυτό σου μέσα από τα μάτια των άλλων και άνοιξε τα δικά σου.
      μόνο το θέμα υγείας έχει σημασία και το πως νιώθεις εσύ, όχι ότι λέει ο καθένας.

  2. fieryfairy
    July 23, 2013

    Συμφωνώ με ό λ α. Κι εγώ πήρα πριν κάτι χρόνια μαζεμένα κιλά και δε λένε να φύγουν. Δε μου έχει τύχει να ακούσω ότι θα ήμουν καλύτερη πιο αδύνατη, μάλλον ντράπηκαν να μου το πούνε αλλά είναι το πρώτο που σκέφτομαι όταν δε γίνεται κάτι με κάποιον.

    Και έχω καταλήξει στο εξής: όπως όλοι, είμαι ένας άνθρωπος με τη συγκεκριμένη εμφάνιση, μια κάποια προσωπικότητα, προτερήματα, μειονεκτήματα, παραξενιές, καπρίτσια, νοημοσύνη, συναισθήματα θετικά και αρνητικά, βιώματα, εμπειρίες, ενδιαφέροντα. Είμαι χίλια δυο πράγματα. Αν λοιπόν κάποιος εστιάσει στα εφτά-δέκα-όσα κιλά παραπάνω, σε ένα κομμάτι λίπος δλδ κι όχι στα χίλια δυο καλά και κακά μου, ε άμε στο καλό του και να μη μας γράφει.

  3. kostas
    July 23, 2013

    Κακώς σε ενδιαφέρει τι λένε οι “άλλοι” για σένα, απλά αδιαφόρησε και απόλαυσε την ζωή,
    Και έγω έχω 40 κιλά παραπάνω αλλά το τελευταίο που με νοιάζει είναι η γνώμη των άλλων. Βρήκα την υγεία μου μόλις απομάκρυνα από την ζωή μου όλους αυτούς που μόνο που κοίταζαν ήτανε η εξωτερική εμφάνιση. Λίγους και καλούς φίλους.

  4. Chris CD
    July 23, 2013

    το βάρος είναι ένα νούμερο που, αλήθεια, δεν σημαίνει τίποτα και δεν εξασφαλίζει τίποτα.
    Ασφαλώς και πολλές φορές οι άνθρωποι μιλάνε χωρίς να έχουν ιδέα, και αυτό συμβαίνει λίγο (???) περισσότερο στο ίντερνετ. Άσε που η ευγένεια είναι σπάνια πλέον και σε real life και στο ίντερνετ.

    Για να είμαστε ειλικρινείς όμως, τόσο οι άντρες όσο και οι γυναίκες πρώτα κοιτάμε την εμφάνιση. Ωστόσο έχοντας δει τις λίγες φωτογραφίες που έχεις ανεβάσει στο g+ δυσκολεύομαι να πιστέψω πως έχεις ακούσει τέτοια σχόλια και μάλιστα σε βάθος χρόνους.

    Αλίμονο σε όσους “καταδικάζουν” ανθρώπους λόγω εμφάνισης, αυτοί οι άνθρωποι απλά δεν ξέρουν να ζουν. ουδείς τέλειος, ουδεμία τέλεια damn in

  5. Chris CD
    July 23, 2013

    edit στο προηγούμενο σχόλιό μου:

    στην φώτο που υπάρχει σε αυτό εδώ το post είσαι μια κούκλα

  6. ili
    July 23, 2013

    Νικακι με μπέρδεψες με τον τίτλο όμως…νόμιζα οτι ήταν μια εναντίωση στις τσουπωτές. 🙂 συμφωνώ και επαυξάνω.σημασία δεν έχουν τα κιλά, αλλά να είμαστε υγιής -είτε έχουμε περισσότερα κιλά είτε λιγότερα.

  7. η αλληλεγγύη όπλο των χοντρών / πόλεμος στον πόλεμο των αδύνατων

  8. crucilla
    July 23, 2013

    Accept, adapt, move on και σταρχίδια σου.

  9. keen on boys
    July 23, 2013

    Μην αφήνεις τον κάθε μπάμια να σου χαλάσει τη μέρα. Υπέρβαρος εδω και χρόνια είμαι, μια περίοδο φλέρταρα με το morbid obesity αλλα λόγω ύψους βγάζω καλό ΒΜΙ. Δεν με θυμάμαι να είμαι κάτω απο 100 κιλά τα τελευταία 10-15 χρόνια. Πάντοτε εκεί παίζω, 105 +/- μια πεντάρα. Έχω υπάρξει και 120 κάτι φεγγάρια. Ναι, δε λέω, θα ήθελα να με δω αδύνατο να είμαι γύρω στα 80-85, και σίγουρα όταν αντιλαμβάνομαι οτι έχω ξεφύγει προς τα πάνω, (όπως τώρα) μου τη δίνει, αλλα πάνω απ’ολα καλή καρδια.

    Την αξία μου σαν άνθρωπος, δεν την προσδιορίζουν τα κιλά μου και αν αποφασίσω ποτέ να τα χάσω (γιατί χρειάζεται εκτός απο πόνο/κόπο και συνειδητή προσπάθεια) θα το κάνω πρώτα απ’όλα για μένα.

    Σίγουρα για τις κοπέλες είναι διαφορετικά τα πράγματα (πχ αν είσαι αντρας υπέρβαρος συνήθως χέστηκες, και δε θα ακούσεις πολλά σχόλια περι αυτού) αλλα καλή καρδιά, αν σε ενοχλούνε τόσο πολύ προσπάθησε και χάσε κάτι, αλλα μην τρελαινόμαστε κι όλας (αν και οι επιλογές σε ρούχα όταν είσαι πιο αδύνατος, είναι αναπόφευκτα περισσότερες)

    Anyway, επειδη νιώθω οτι περιαυτολόγησα, καλό καλοκαίρι να ευχηθώ, μη σε τρομάζουν οι παραλίες και xtra κιλάκια, και αμα θες να τα χάσεις, να ξέρεις οτι μπορείς, one day at a time!

  10. Kat
    July 23, 2013

    eisai mia koukla. kakws asxoleisai me malakismena sxolia enos typoy poy h einai panhlithos k asxoleitai apokleistika me to an sxhmatisthkan k oi 6 koiliakoi tou h einai polu pio agumnastos kai mpouxesas apo oso fantazesai alla gia kapoio anekshghto logo nomizei oti mono oi gkomenes ofeiloun na peripoiountai to swma tous. exw hashimoto, paleuw me ta kila mou, oxi gt einai peritta alla giati egw panta agxwnomai me to baros moy, prosexv panta ti trww kai gymnazomai 6 fores thn ebdomada. k elpizw na erthei h mera pou tha mporw na sumbibastw me kati pou tha me katapiezei ligo ligotero mesa sto kefali mou. oi epifaneiakoi tha uparxoun panta to thema einai na peitharxoume ta themata auta sot kefali mas wste na menoun eksw apo thn psuxh mas. mh masas.

  11. Spiral
    July 23, 2013

    52 Kila kai tsoupwti? Re sy mou thymizeis kati typisses pou einai kokkalo kai lene “popo xontryna, den tha me thelei kanenas, oloi me lene xontri, eimai xalia” klp klp (kai einai idi adynates!!)
    Xalarwse ligaki, pou na isoun kai entelws panw apo ta fysiologika sou kila diladi.

    Oso gia to “tsoupwti” pou sou petakse o allos (pou seimeiwteon de se exei dei pote apo konta opws les, opote oute KAN tha eprepe na se noiazei i gnwmi tou), poso sigouri eisai oti o allos pou sta leei auta den einai 150 kila. paizei Wow oli mera kai trwei 5 pizzes gia mesimeriano?

    https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcT5cJiGoi5PFwMWHLFaorJoda9pXCWBqVJq4qKZzzy4ySLg47k5tA

    Twra fantazesai enan tetoio pisw apo ton ypologisti na kanei sxolia typou “eisai tsoupwti” se koritsaki 52 kilwn?

    Anekdoto.

    Mi skas 😉

    KAI PETAKSE EPITELOUS TA PERIODIKA TYPOU VOGUE! De sou kanoun kalo!

  12. Eirini
    July 23, 2013

    E όχι ρε νίκη κι εσύ τσουπωτη!!!!! ουτε τωρα ουτε ποτε!!! ασε που ειχες και τα πιο ωραια βυζια της ταξης και του σχολειου ολου!!! ΕΛΕΟΣ

  13. Stavros
    July 23, 2013

    οι περισσοτεροι ανθρωποι (κι εγω νομιζω μεσα σ’αυτους) δεν μπορουν να μην εχουν αποψη. αλλα για να αποκτησεις αποψη χρειαζεται χρονος, ειτε για να μελετησεις τα γεγονοτα, ειτε για να σκεφτεις, ειτε για να γνωρισεις τον αλλο. Κι οταν δεν εχεις χρονο ή στοιχεια για μελετη, αλλα ΠΡΕΠΕΙ να εχεις αποψη, τοτε πετας μια μπουρδα και χαιρεσαι. Μη σε απασχολει η αποψη κανενος (οσο κοντινος φιλος και να ειναι, ποσο μαλλον αγνωστος) αν ξερεις οτι μιλαει για να μιλησει.

    http://xkcd.com/386/

  14. Γιώργος Π.
    July 23, 2013

    Το τι λένε οι άλλοι θα έπρεπε να σε αφήνει παγερά αδιάφορη. Διαχρονικά αυτό που μετράει στο πως μας βλέπουν οι γύρω μας,είναι το πως αισθανόμαστε οι ίδιοι για τον εαυτό μας.Μιλώντας από καθαρά προσωπική εμπειρία (στη δική μου περίπτωση ο υποθυρεοοιδισμός μου πρόσθεσε 32 ομορφότατα κιλά καθώς ακόμα και φαρμακευτικά κάλπαζε) δεν πτοήθηκα καθόλου ακόμα και όταν είδα την νορμαλ (προς αθλητική) φιγούρα μου να δίνει τη θέση της σε μια ωραιότατη μπάκα,σε στήθος,σε πλαδαρότητα,σε ραγάδες και λοιπά άλλα όμορφα που μας έρχονται όταν παίρνουμε απότομα βάρος. Η αυτοπεποίθηση μου και το μέσα μου δεν άλλαξε και με την ίδια θετικότητα έχω καταφέρει και έχω χάσει ήδη τα 18 (και συνεχίζω ακάθεκτος).
    Ο κάθε βλάκας που θα με αποκαλέσει χοντρό ή μπάζο και η κάθε ψωρογκόμενα που πρώτα θα δει τα κιλά μου και ύστερα αυτό που πραγματικά είμαι με αφήνουν παγερά αδιάφορο,καθαρά και μόνο γιατί ξέρω ότι επ ουδενί δεν μπορούν να με επηρεάσουν. Απόλαυσε το τώρα που είσαι “ευχάριστα γεμάτη και καμπυλωτή” και να θυμάσαι πάντα πως η έξω εικόνα μας νομοτελειακά αργά ή γρήγορα φθίνει!

  15. JustAddAccessory
    July 23, 2013

    Τα λες πολύ ωραία και φαίνεται πως διαθέτεις και μυαλό! Αν σε ενδιαφέρει η δική μου ταπεινή άποψη η φωτογραφία που βλέπω μπροστά μου απεικονίζει μία κοπέλα με φυσική ομορφιά, χαρούμενη, που ξέρει να απολαμβάνει τις χαρές της ζωής!

  16. Κώστας
    July 23, 2013

    Ρε κοπελιά θα μας τρελάνεις; Από περιέργια, είδα μερικές φωτό σου στο fb, συγγνώμη, αλλά αν νομίζεις έστω και λίγο ότι έχεις πρόβλημα παχυσαρκίας, τότε θα σου απαντήσω πως μάλλον ψυχολογικό είναι το πρόβλημα που έχεις. Δε γνωρίζω τι σημαίνει τσουπωτή, αλλά φαντάζομαι σημαίνει γεμάτη, ε, λοιπόν συγγνώμη κιόλας, αλλά όποιος σε είπε γεμάτη σε αυτή τη φωτογραφία, μάλλον πρέπει να ελέγξει τα μάτια του.
    Έλεος πια, τι άλλο θα διαβάσουμε εμείς οι πραγματικά παχύσαρκοι (30 κιλά πάνω, αλλά αυτό δε με εμποδίζει τουλάχιστον στα γκομενικά)…

  17. Irini
    July 23, 2013

    Η φωτογραφία σου είναι βέβαια υπέροχη και ο σχολιαστής αρκετά έως πολύ μαλάκας. Παρόλα αυτά, θίγεις πολλά διαφορετικά θέματα, που νομίζω ότι είναι κάπως αντιφατικά μεταξύ τους. *Εννοείται* ότι όποιος κάνει αρνητικά σχόλια για την εμφάνιση του άλλου είναι αγενής, ανάρμοστος και βλαμμένος, δείχνει περιορισμένη ικανότητα λειτουργίας σε ένα κοινωνικό περιβάλλον. (Αλλά, δυστυχώς, όποιος δει φωτογραφίες να ποστάρονται σε social media, θεωρεί ότι κατευθείαν έχει το ελεύθερο να το κάνει, μην σου πω και καθήκον).

    Πάντως, τα αντιφατικά που έλεγα, είναι τα εξής: εσύ λες ότι δεν σου αρέσει ο εαυτός σου με τα έξτρα 10 κιλά, λες ότι εσύ θα ήθελες να μην υπάρχουν, άρα το πρόβλημά σου δεν είναι πώς το λαμβάνουν οι άλλοι. Δεν μιλάω για το τι λένε, αυτό είναι αυτόματα λάθος, αλλά για το τι σκέφτονται και για το αν ελκύεις αυτούς που σε ελκύουν. Οι σεξουαλικές προτιμήσεις που, για πολύ κόσμο καθορίζουν τις ερωτικές προτιμήσεις και άρα την αναζήτηση συντρόφου, δεν είναι κάτι μεμπτό αφ’ εαυτού. Μην κρίνεις αρνητικά το ότι κάποιοι μπορεί -δυστυχώς- να σε απορρίψουν για τα έξτρα κιλά, αλλά σαφώς κρίνε αυτούς που θα στο αναφέρουν και θα σε κάνουν να νιώσεις άσχημα.

    Παραμένει βέβαια το θέμα του ότι εσύ στενοχωριέσαι και παλεύεις γιατί θα ήθελες να είσαι πιο λεπτή. Τα έξτρα κιλά δεν είναι κάτι που δέχεσαι σαν αναπόσπαστο κομμάτι σου, δεν είναι ότι έτσι σου αρέσεις και στ’ αρχίδια σου, και πιστεύω πως το να αρχίσεις να σκέφτεσαι έτσι *απλά και μόνο* επειδή δεν μπορείς/ δυσκολεύεσαι να τα χάσεις, θα ήταν πολύ λυπητερό. Το θέμα είναι να κάνεις μια σταθερή, υγιή και πειθαρχημένη προσπάθεια ώστε να γίνεις αυτό που θέλεις να είσαι. Χωρίς δράμα, χωρίς στενοχώρια, χωρίς στρες.

    Παρεμπιπτόντως, ανέφερες: “Με ενοχλεί που κανένας δεν καταλαβαίνει πόσο μπορεί να πολεμάει κάποιος με τον εαυτό του και πόσο τον πειράζει να είναι έτσι και όχι πιο αδύνατος”. Κι όμως, φυσικά το καταλαβαίνουν όσοι σκέφτονται και δεν είναι βλαμμένοι. Αυτοί *δεν* κάνουν μαλακισμένα σχόλια, ή τα κάνουν μια φορά, μετά συνειδητοποιούν τι είπαν, λένε χίλια συγγνώμη και το βουλώνουν. Αυτούς να διαλέγεις. (Και θα προσθέσω ότι το σχόλιο “κι εμένα μου φαίνεσαι κάπως μαλάκας” δεν είναι κακό).

    Bonus: http://www.upworthy.com/dustin-hoffman-breaks-down-crying-explaining-something-that-every-woman-sadly-already-experienced-3

    Υ.Γ. Όλα αυτά τα λέει ένας άνθρωπος που από υποθυρεοειδισμό έμεινε με ύψος 1.50 και μπούτι-χοιρομέρι με κυτταρίτιδα, ενώ ήταν σχεδιασμένη για ψηλή -πράγμα που φαίνεται ότι έχει γίνει λάθος. Φυσικά παίρνω φάρμακα αλλά ό,τι έγινε έγινε. Επιπλέον, έχω και σύνδρομο ινσουλιναντοχής (προ-διαβητική κατάσταση), που συμβάλλει στο να δυσκολεύομαι να χάσω. Εδώ και κάτι χρόνια τρώω zero grains και πάω γυμναστήριο. Και είμαι μια χαρά.

  18. Stefos
    July 23, 2013

    Είμαι άντρας κολλημένος στα 65 κιλά, τρώω και δε μπορώ να βάλω. Ζηλεύεις; 😛

    • Spiral
      July 26, 2013

      65 Kila antras xtikio eisai re popo

  19. Konstantinos Kontos
    July 23, 2013

    Μαζί με την τσουπωτή θα μπορούσαμε να προσθέσουμε πολλές άλλες κατηγορίες.

    Π.χ., εγώ είμαι άντρας, με πολύ λευκή επιδερμίδα και γαλανά μάτια. Κατά συνέπεια αποφεύγω τον ήλιο όπως ο διάολος το λιβάνι. Αντιλαμβάνεσαι, τι έχω περάσει στην ενήλικη ζωή μου, ζώντας σε μια χώρα όπου όλες (και όλοι) λατρεύουν το μελαχρινό και το να ψήνονται όλο το μεσημέρι κάτω απ’τον ήλιο στην παραλία;
    Νομίζεις, ότι υπερβάλλω; Look around, think again.

    To θέμα είναι ότι μας επιβάλλεται από μόδα, marketing, κτλ. όχι μόνο να μην περνάει από το χοντρό πετσί μας άλλα κυρίως να αντιλαμβανόμαστε το μέγεθος της βλακείας των εκάστοτε fashion/social/sexual trends.

    Y.Γ.: Στο βιντεάκι που ανέβασες με την πρόσφατη ομιλία σου είσαι μια χαρά. So, keep walking 😉

  20. AlliApopsi
    July 23, 2013

    Με άλλα λόγια… ή αλλιώς το ηθικό δίδαγμα… δεν είναι τα κιλά σου (αυτά φεύγουν κι έρχονται έτσι κι αλλιώς σε κάθε άνθρωπο)… αλλά το: πρόσεχε ποιους κάνεις “φίλους” στα site κοινωνικής δικτύωσης… σκέψου τι μπορεί να θέλουν από εσένα και γιατί σε πρόσθεσαν (αλλά και γιατί εσύ το αποδέχθηκες) και πάνω απ’ όλα, πρόσεξε πόσο και με ποιο τρόπο εκθέτεις τον εαυτό σου και την προσωπική σου ζωή σε αυτά… και γιατί;

  21. Christinel
    July 23, 2013

    Ανήκω κι εγώ στο club των “τσουπωτών”. Στη λίστα που προανέφερες έχω να προσθέσω ακόμα, 2 θωρακοτομές που με καθήλωσαν στο κρεβάτι 6 ολόκληρους μήνες. Εν ολίγοις, κέρδισα τη ζωή μου και μαζί της, bonus και κάμποσα κιλά, τα οποία λόγω συνθηκών κατσικώθηκαν και δεν με αφήνουν. Έχω σταματήσει να εξηγώ και να δικαιολογούμαι, αλλά δεν σου κρύβω πως δεν έχω πάντοτε την φανταστική ψυχολογική διάθεση, με αποτέλεσμα συχνά να στενοχωριέμαι και να πληγώνομαι (άλλωστε κι εμείς οι γεματούλες έχουμε καρδούλα). Προφανώς και εγώ η ίδια προσωπικά δεν είμαι ευχαριστημένη με την εικόνα μου και προφανώς για τον λόγο αυτό κάνω προσπάθειες για να τη βελτιώσω, διότι πέρα από το αισθητικό, ένα ιδανικό βάρος είναι οφέλιμο και για την υγεία μας. Το πόσο εύκολο όμως είναι να χάσω τα παραπανίσια κιλά, δεν το γνωρίζει κανείς, παρά εγώ και μόνο εγώ. Κακιούλες και σχόλια σαν αυτά που ανέφερες, ούτε με βοηθούν, ούτε με κάνουν καλύτερο άνθρωπο. Τις ίδιες σκέψεις κάνουμε όλοι όσοι είμαστε στην κατηγορία αυτή, όπως διαπιστώνεις. Δεν καταλαβαίνω όμως, γιατί εγώ, σαν άνθρωπος θα έπρεπε να νιώθω ότι ανήκω σε μια κατηγορία. Δεν καταλαβαίνω γιατί εγώ, περισσότερο από κάποιους άλλους πρέπει να προσπαθώ να αποδείξω πως αξίζω, ότι το μυαλό μου, η ψυχή μου αξίζουν! Γιατί; Και γιατί όλοι αυτοί οι καλοσυνάτοι άθνρωποι, με το ενδιαφέρον για το άτομό μου, δεν καταλαβαίνουν πως με το να μας χαρακτηρίζουν κάνουν αυτό που λέγεται “ρατσισμός”. Οι παχουλοί άθρωποι δεν είναι λίγοι, Είναι πολλοί. Αλλά δεν βρίσκουν εύκολα ρούχα γιατί οι πιο αδύνατοι είναι σαφώς προτιμότεροι, οπότε εμείς οι υπόλοιποι ας μείνουμε γυμνοί. Καλά, εγώ έχω και το άλλο. Είμαι και ψηλή, πανάθεμά με. Ζω ένα δράμα, τι να σου εξηγώ τώρα…
    Τέλος πάντων… Προσωπικά δεν πιστεύω πως έχει και πολύ νόημα να το σκεφτόμαστε όλο αυτό γιατί ” αυτός ο κόσμος δεν θ’αλλάξει ποτέ”… Στον βαθμό λοιπόν μόνο που αλληλοσυμπαραστεκόμαστε οι όμοιοι ομοίους, να σου τονίσω, πως μια χαρά ήσουν και τότε και φαντάζομαι πως μια χαρά είσαι και τώρα. Και μόνο για τους στόχους που εσύ έβαλες στον εαυτό σου για εσένα, σου έυχομαι καλή επιτυχία και να θυμάσαι…. είμαστε πολλοί! 😉

  22. wondermairy
    July 23, 2013

    ουαου stefos, και που το πες ένιωσες καλύτερα; εδώ τίθεται ένα σοβαρό θέμα και συ τρίβεις στη μούρη της κοπέλας ότι τρως το γκώλο σου και δε παχαίνεις; κλαπ κλαπ. σύρε τώρα σε άλλο σάιτ να βρεις κι άλλη επιβεβαίωση. ελπίζω μόνο, όταν έχεις κάποιο πρόβλημα το οποίο δεν απασχολεί άλλους να μη σου φερθούν με ασέβεια αλλά να σε καταλάβουν.

  23. Muriel
    July 23, 2013

    Μηπως Τσουπωτή σημαίνει στη διάλεκτό του: 1. Κούκλα, 2. Φυσικά Όμορφη, 3. Χαρούμενη, 4. Χαμογελαστή μέχρι τ’αυτιά γιατί είναι καλοκαίρι, 5. Ευτυχισμένη γιατί εισαι μεσ’τη θάλασσα, 6. Η χαρά της ζωής, 7. Ταλαντούχα 8. Αδύνατισμένη 9. Ηλιοκαμμένη 10. Ξανθιά αγαπημένη 11. Χιουμορίστα (!) 12. Γαμώ τα παιδιά 13. All of the above?
    Γιατι εγώ έτσι κατάλαβα αμέσως, γιατί κι εγώ είμαι τσουπωτή, αν εξαιρέσεις το 8 γιατί ξέρω να ζώ κιόλας και προτιμώ κρασιά και ιταλικό, κι ας έχω και 3 κιλά παραπάνω (καντα 4)

  24. Stekas
    July 23, 2013

    Νίκη… σημασία στους ανθρώπους είναι να είναι καλοί άνθρωποι και δεν έχει καθόλου σημασία αν είμαι άσπρος ,μαύρος,αδύνατος,παραπάνω κιλά κλπ…. να έχουμε αληθινά αισθήματα και να βοηθάμε τον κόσμο όσο μπορούμε… είσαι μια όμορφη γυναίκα και δείχνεις ένα χαρακτήρα προσγειωμένο… χαμογελάμε και όσα δεν μας αρέσουν αδιαφορούμε !

  25. Cate
    July 24, 2013

    Imoun Adinati os pedi ke i gonis mou an ke adinati i idii dinan mahi kathe mera na teliolo me to zori to fagito mou, me olon ton idon tis psihologikes apiles.Mehri na ta kataferoun eniotha mono agapi ke as den tous ekana to hatiri, otan ta kataferan stin pio simadiki ilikia enos koritsiou 10, me pahinan ke meta arhise o polemos min tros allo, tote eniosa na fevgi i agapi ke estanthika mono tin krititki, ke akouga ta idia sholia me sena, akoma ke otan adinatisa ke imoun kanonika kila pali kati eftege, pada den imoun idaniki gia kanenan, me apotelesma na min agapiso to kormi mou.otan katalavan afti pou me agapousan ti ekanan prospatisan na to diorthosoun legodas mia hara ise exipni ke omorfi den ehis anagi esi, afto akougotan sta 20, ego mehri tote plakona sto xilo ke to vrisidi tous malakes mou le legan hodroula ke otan diapistosa oti i koliti mou me fonaze episis fat cat (to onoma mou ine katerina)piso apo tin plati mou, eniosa poli moni ke ektethimeni.Otan vrika ton adra mou sta 38 mou meta apo shesis oles kolasi pou theoritika den tha eprepe na me kitaxi dioti ine kouklos ala George Clooney ipa kati den pai kala, tou exigithika oti den imoun pote i super adinati modelo ke tha pari oti vlepi, ke dehtike, meta tin genisi tou giou mas prin ena hrono,10 kila mou eminan kavatza ke i alithia ine oti kathe mera polemao na ta haso.Ostoso o tropos pou me kitai ke ta sholia pou kani mou ehoun spasi ta nevra to ithiko ke niotho pali moni….nomizo lipon oti to megalitero lathos pou ekana stin zoi mou itan na min agapiso to kormi mou toso oso kanenas allos opos ine tsoupoto, ke leo na arhiso amesos tora, avrio tha ine mia mera arga, arga ke gia fton!

  26. lne
    July 24, 2013

    Ωχ θεοί! Ο κομπλεξισμός των άχρηστων μπαζόλων σε όλο του το μεγαλείο! Κάτι τέτοιες κρατάνε στο ασθενές φύλο σε ασθένεια, όπως π.χ. εδώ η “νοητή” ασθένεια των περιττών κιλών. Μαντάμ, μια χαρά είσαι και σπιτάκι έχεις και ταξιδάκια σε Ρώμη κάνεις και τη γάτα σου τη μεγάλωσες… εμείς που είμαστε άνεργοι στο νοίκι, επειδή δεν έχουμε οικογένειες και μεγαλώνουμε ανάπηρα αδέσποτα τι να πούμε? Ευτυχώς δεν έχω να φάω και είμαι αδύνατη! Ορίστε η απάντηση δηλαδή!

  27. Angeliki
    July 24, 2013

    Otan diavasa to arthro sou skeftika oti eno olon mas i logiki leei na min mas noiazei, eimaste kalitera makria apo anthropous pou mas vlepoun san zigaries klpklp, na sou po oti mesa mou (opos kai sou, kai allon eimai sigouri!) aisthanomai mia melagxolia na to po? Den ksero akrivos na to xaraktiriso, apla me peirazei kai me stenaxorei…kai ksero oti eimai mia xara kai tou antra mou tou areso opos kai na eimai, kai oti exo xreos apenanti sta paidia mou, kirios stis kores mou na exo mia igeii sxesi me to soma mou…kai eno ola afta ta aisthanomai kai ta deixno, pali me peirazei…pou den mporo na ntitho opos thelo giati i koilitsa mou exei xalarosei meta ta paidia, kai mou tin dinei pou asxetoi mou lene oti me tin gimnastiki tha ftiaksei…den prokeitai na roufixtei olo to extra derma(!!!). Telos panton, an me evlepes ston dromo, den tha eleges pooo pos einai etsi, isos na eleges oti paliotera tha imoun oraia i oti an exana kamia 10ria kila tha imoun kali! Na sou po loipon to eksis giati katanoo oti se epriksa: PANTA thimamai ton eafto mou mi efxaristimeno me to soma mou…eita sta 50 kila pio mikri, na exo komplex na valo mplouza mesa apo to panteloni, eite sta 23 mou size 27 panteloni na mou tin dinei i “koilitsa” mou(!!!), panta panta panta
    Kataligo loipon sto eksis: pote den eimaste efxaristimenoi me to paron kai otan skeftomaste to parelthon leme ti vlakeia kaname…ara: to paron simera einai to parelthon tou avrio kai ego tha me agapiso simera opos tha me agapousa se 15 xronia!!! Soma, zoi klp klp….foveri filosofia, e? Xaxaxa…food for thought

  28. Σάββας
    July 24, 2013

    Δεν σε ξέρω, ούτε είμαι φίλος σου για να σου πώ αυτό που θές να ακούσεις. Μου θυμίζεις την αδελφή μου που έχει προβλημα με τον θυροειδή.

    Θα διαφωνήσω μαζί σου.

    Επειδή η σχέση θέλει 2 για να δουλέψει πρέπει να το βλέπεις και απο την δικιά μας την πλευρά και όχι σαν “Εγώ θα είμαι χοντρή και σε όποιον αρέσει.”

    Έχεις δύο επιλογές:

    1. Αφήνεις τον εαυτό σου να βάλει κιλά, βρίσκεσαι εκτός ανταγωνισμού (με άλλες ωραίες γυναίκες) και βρίσκεις έναν άντρα που του αρέσεις για αυτό που είσαι (αγνοόντας το γεγονός ότι σε διάλεξε επειδή είσαι η μόνη που του έκατσε, για αυτό σε θεωρεί ξεχωριστή).

    2. Προσέχεις τον εαυτό σου, βρίσκεσαι εντός ανταγωνισμού (με άλλες ωραίες γυναίκες) και βρίσκεις έναν άντρα που έχει ζήτηση και σε διάλεξε ανάμεσα απο άλλες όμορφες γυναίκες λόγω του χαρακτήρα σου.

    Εμείς οι άντρες κοιτάζουμε πρώτα την εμφάνηση και μετά την ψυχή του ανθρώπου, ιδίως αν δεν σε ξέρουμε.
    Έιναι λάθος το καταλαμβαίνω αλλα έτσι μας έκανε ο θεός. Είναι λες και το όργανο μας είναι συνδεδεμένο με τα μάτια μας. Δεν δουλεύει αν δεν δει κάτι που του αρέσει.

    Γιαυτό και κάνουμε την πρώτη κίνηση.

    Οι λιγότερο εμφανίσιμες γυναίκες πάντα κάνουν την πρώτη κίνηση διότι ποτέ δεν την κάνει ο άντρας, γελάνε με ότι μαλακία πετάξει το στόμα μας και κολλάνε πάνω μας με το παραμικρό.

    Αν έχεις καλό χαρακτήρα μπορεί να σε έχουμε σαν φίλη μας. Αν θες κάτι παραπάνω τότε θα βρεις πρόβλημα.

  29. Χάρης
    July 24, 2013

    Άσε ρε ΚΟΥΚΛΑΡΑ μου…μη τσιμπάς στις μαλακίες του κάθε ψυχαναγκαστικού ανόητου. Δε σε ξέρω αλλά δεν έχει και σημασία.Κάθεσαι τώρα και εξηγείς το γιατί έχεις 10 κιλά παραπάνω!!! Παραπάνω από τι???? Ποιός καθορίζει το “κανονικό” ??? Η παγκόσμια δικτατορία της ανοησίας και της μόδας !!! Εσύ αισθάνεσαι καλά??? Αυτό μετράει. Έχω συναντήσει “μοντέλα” για τα μπάζα (μεταξύ μας τα περισσότερα είναι έτσι!!!σσσστ) και “τσουπωτές” διαμάντια !!!!

  30. Artemis Matsas
    July 24, 2013

    Καταρχήν οι τσουπωτές εμένα μου αρέσουν και τις αδύνατες τις θεωρώ καχεκτικές. Γιατί το εκλαμβάνεις ως προσβλητικό; Αν εγώ σε έλεγα έτσι, θα το χρησιμοποιούσα για κοπλιμέντο κ επειδή η λέξη από μόνη της με “ανάβει”.
    Επομένως, ο προβληματισμός σου μπορεί να ξεκινάει από λάθος βάση και λόγω διαφορετικής αντίληψης. Για τον συγκεκριμένο άνθρωπο, μπορεί στα μάτια του να φαίνεσαι όντως τσουπωτή και να εκφράστηκε έτσι με καλές προθέσεις, κάτι που εσύ λόγω του δικού σου τρόπου σκέψης παρεξήγησες και το άφησες να σε επηρεάσει.
    Με βάση τα δικά μου κριτήρια, στη φωτογραφία δεν είσαι τσουπωτή και ενώ είσαι όμορφη, αν είχες μερικά κιλά παραπάνω, ώστε να είσαι πραγματικά τσουπωτή, θα ήσουν στα γούστα μου.
    Προσωπικά δε μπορώ να δω κακή πρόθεση σε μια τόσο όμορφη και γλυκιά λέξη όπως το τσουπωτή, έχοντας κατά νου και τις περισσότερες από τις σχέσεις μου.

    Πάντως σε ότι αφορά το σώμα σου και τα κιλά σου, να είσαι έτσι όπως αισθάνεσαι εσύ καλύτερα. Αλλά και πάλι ακόμα κι αν δε μπορείς να είσαι όπως θα ήθελες, σιγά το πράγμα.
    Οποιοσδήποτε κι αν βρεθεί να σου πει κάτι, το θέμα είναι να μην έχεις εσύ πρόβλημα και να νιώθεις καλά με τον εαυτό σου.

    Μου φαίνεται πως το πρόβλημα είναι ψυχολογικό (ανασφάλειες, υποσυνείδητο κλπ). Δεν είναι τι κάνουν και τι βλέπουν οι άλλοι (αν βλέπουν το μέσα ή το έξω). Πρώτη εσύ στέκεσαι σε αυτό και ίσως οι προβολές που κάνεις για τον εαυτό σου να είναι εμποτισμένες με τις ανασφάλειες σου, κάνοντας σε ευάλωτη σε κάθε εξωγενή παράγοντα.
    Βασικά μου δίνεις την εντύπωση ότι είσαι έτοιμη να σπάσεις στο πρώτο σχόλιο, όποιο κι αν είναι αυτό απ’ όπου κι αν προέρχεται.

    Θα έλεγα ότι πρέπει να δουλέψεις με τον εαυτό σου σε θέματα αυτοεκτίμησης, αυτοπεποίθησης και ψυχολογίας, γιατί όσο παραμένεις τόσο ευαίσθητη, θα κολλάς πάντα με ζητήματα σαν κι αυτό, τα οποία δεν έχουν καμία αξία και σε κρατάνε μακριά από το να είσαι ευτυχισμένη και την προσπάθεια για ολοκλήρωση.
    Φιλικά πάντα – ελπίζω να σε βοήθησα…

  31. nick androulidakis
    July 25, 2013

    ούτε σε ξέρω ούτε με ξέρεις. αλλά αν είσαι το πρόσωπο της φωτογραφίας τότε αυτός που σε χαρακτήρισε έτσι πρέπει να είναι ή τυφλός ή μαλάκας. μαλάκα μου, εσύ είσαι θεογκόμενα!

  32. Pavlos
    July 25, 2013

    “Xωρίς να δίνουν μια ευκαιρία να γνωρίσουν τι βρίσκεται πίσω από τη χοντρή,το μπάζο”
    Πότε ήταν η τελευταία φορά που εσύ έδωσες ευκαιρία σε έναν άντρα που σε πλησίασε και δεν πληρούσε τα πρότυπα του μοντέρνου, τρέντυ, γυμνασμένου, που “αρέσει”, γκόμενου? Ή τελοσπάντων πότε έδωσες ευκαιρία να γνωρίσεις καλύτερα έναν άντρα που δε σου άρεσε ιδιαίτερα? Για θυμήσου. Μάλλον έστρεψες το βλέμμα σου απαξιωτικά πάνω του σαν να του λες “δεν είμαι για τα δόντια σου”. Απο πάντα το κάνατε οι γυναίκες, γιατί πάντα εσείς αποφασίζατε, τους ξεσκαρτάρατε χωρίς πολλά πολλά, απλά τώρα πια που άλλαξαν οι συνθήκες το κάνουν και οι άντρες.
    Στο θέμα σου τώρα. Ούτε χοντρή είσαι, ούτε κάν τσουπωτή δεν είσαι. Απλά προφανώς θέλεις να παίξεις σε άλλη κατηγορία, θες να σε κυνηγούν και να έχεις πέραση σε άντρες απο το πάνω-πάνω ράφι, αυτοί που είναι σε όλα, εμφανισιακά τουλάχιστον, ιδανικοί και έχεις και την αξίωση αυτοί οι άντρες όχι μόνο να σε κυνηγούν αλλά να κοιτάζουν πέρα απο την εμφάνιση, τον ψυχικό σού κόσμο, αν είσαι ευγενική και αν διαβάζεις Κούντερα. Δε δουλεύει έτσι το σύστημα. Καθένας πρέπει να μάθει, είτε με τον καλό είτε με τον κακό τρόπο, να παίζει στην κάτηγορία του και να αφήνει κατά μέρος τις μεμψιμοιρίες, ειδικά απο τη στιγμή που δεν είναι πλέον 15 χρονών. Οι άντρες το μαθαίνουν με τον άσχημο τρόπο, αρκετά νέοι, η απόρριψη απο μια κατά κανόνα ομορφότερη γυναίκα, “μεγαλύτερων κυβικών” είναι μέρος της “τελετής” ενηλικίωσης ενός άντρα. Σε κάποιους θα αρέσουμε εμφανισικά, σε κάποιους όχι. Δέξου το και συνέχισε τη ζωή σου. Για κάθε έναν που θα σε βρίσκει τσουπωτή, χοντρή, άσχημη θα υπάρχει κάποιος άλλος που θα σε βρίσκει αδύνατη, όμορφη, σέξυ. Απλά είναι πιθανό η δεύτερη κατηγορία να μην είναι ο τύπος του άντρα που έχεις εσύ στο μυαλό σου ότι θα ήθελες να σε βλέπει έτσι ή απλά να σου είναι αδιάφοροι ως άντρες.
    Είναι ανεπίτρεπτό μια γυναίκα ενήλικη, επαγγελματίας που έχει πάρει τη ζωή στα χέρια της, έχει ευθύνες κλπ κλπ όπως είσαι εσύ, να απασχολεί τον νού της με θέματα που έχουν θέση μόνο σε περιοδικά τύπου Κωστόπουλου. Ανεπίτρεπτο! Απο μια ηλικία και μετά για έναν άντρα, αυτή η φιλοσοφία ζωής, το να έχει μια γυναίκα τέτοιες σκέψεις ως προτεραιότητα, είναι μακράν πιο ξενερωτικά απο τα 5-10 κιλά παραπάνω ή την κυτταρίτιδα.
    Αναθεώρησε.

    • nikisot
      July 26, 2013

      ΛΟΛ

  33. Pingback: Κάτω στην καταπίεση της τσουπωτής | Γλυκιά Ζωή

Leave a Reply

Information

This entry was posted on July 23, 2013 by in personal and tagged .
