Cyber Bullying ή πως το ΨΟΦΑ έγινε μια αγαπημένη λατρεία

486x333px-ebae3e89_wrongΌταν έγραψα το post για την τσουπωτή, δεν περίμενα ούτε ότι θα το διαβάσει τόσος κόσμος, ούτε τις αντιδράσεις που θα προκαλέσει. Δέχτηκα πολλά συγκινητικά επί το πλείστον μηνύματα από ανθρώπους που πολεμάνε με το βάρος τους και με τις απόψεις των άλλων ανθρώπων. Αν εξαιρέσεις την αφορμή του post που πολλοί στάθηκαν μόνο εκεί( δηλ. στο τσουπωτή), το post είχε άλλο σκοπό. Να αναφερθεί στο θέμα του bullying που δεχόμαστε καθημερινά, ο καθένας για άλλους λόγους, με τόση ευκολία στα social media. Η μητέρα μου, μάνα 4 παιδιών, έγραψε ένα άρθρο με τη δική της άποψη, σχετικά με το μητρικό γάλα΄. Άποψη, που από κάτω δέχτηκε (στον τοίχο μου και στον τοίχο της και στο blog) σχόλια τύπου: Ψόφα, είσαι για κλωτσιές, θα σε χαστουκίσω και τέτοια.
Εγώ δε στο άρθρο μου για την τσουπωτή, δέχτηκα όμορφα σχόλια, σαν “Ο κομπλεξισμός των άχρηστων μπαζόλων σε όλο του το μεγαλείο!”, 
Οι λιγότερο εμφανίσιμες γυναίκες πάντα κάνουν την πρώτη κίνηση διότι ποτέ δεν την κάνει ο άντρας, γελάνε με ότι μαλακία πετάξει το στόμα μας και κολλάνε πάνω μας με το παραμικρό.
Αν έχεις καλό χαρακτήρα μπορεί να σε έχουμε σαν φίλη μας. Αν θες κάτι παραπάνω τότε θα βρεις πρόβλημα.¨” 
“Απλά προφανώς θέλεις να παίξεις σε άλλη κατηγορία, θες να σε κυνηγούν και να έχεις πέραση σε άντρες απο το πάνω-πάνω ράφι, αυτοί που είναι σε όλα, εμφανισιακά τουλάχιστον, ιδανικοί και έχεις και την αξίωση αυτοί οι άντρες όχι μόνο να σε κυνηγούν αλλά να κοιτάζουν πέρα απο την εμφάνιση, τον ψυχικό σού κόσμο, αν είσαι ευγενική και αν διαβάζεις Κούντερα. “
“Βασικά μου δίνεις την εντύπωση ότι είσαι έτοιμη να σπάσεις στο πρώτο σχόλιο, όποιο κι αν είναι αυτό απ’ όπου κι αν προέρχεται.” 
Θα σταθώ στο τελευταίο. Και αν είμαι; Ξέρεις εσύ που με τόση ευκολία έγραψες αυτό το σχόλιο, αν εγώ είμαι ή δεν είμαι ευαίσθητη; Ξέρεις τι έχω περάσει στη ζωή μου; Ξέρεις αν με δυσκολία σηκώνομαι να πάω στη δουλειά; Στην τελική τι ξέρεις;
Πως έγινε τόσο εύκολο να κάνουμε σχόλια για ανθρώπους; Η ανατροφή του καθενός έχει μεγάλη σημασία. Αν μάθεις να σέβεσαι τους γύρω σου όλα θα πάνε καλά.
Η αφορμή για το συγκεκριμένο post ήταν πάλι από τα social media μου που κάποιος γνωστός μου χρόνια, έκανε το σχόλιο “τσουπωτή” και του είπα “άσχετο” και απάντησε : ” Σε τσίτωσε όμως, σου ανέβασε την αδρεναλίνη”.
Τον έκανα μπλοκ. Δε χρειάζομαι κανέναν να μου ανεβάζει την αδρεναλίνη, αγαπητέ Μανώλη.
Κανένας δε χρειάζεται κάποιον να του ανεβάζει την αδρεναλίνη.

4 comments on “Cyber Bullying ή πως το ΨΟΦΑ έγινε μια αγαπημένη λατρεία

  1. Noisy Boy
    October 20, 2013

    “Πως έγινε τόσο εύκολο να κάνουμε σχόλια για ανθρώπους;”…ψάξε λίγο τα tweets σου τελευταία κ θα δεις ότι κάνεις το ίδιο…
    Θυμήσου π.χ. εκείνον που σε κοίταζε στο καράβι όταν επέστρεφες απ’τις διακοπές κ τον χλεύαζες με τα tweets σου… έστελνες αστείες εικόνες για το πως μοιάζει…ή θυμήσου αυτούς που σου την έπεφταν μέσω email κ τους έβγαζες στη σέντρα στο tweeter ποστάροντας τα email τους….κ ένα σορό άλλα…
    Αυτά δεν είναι “μπούλινγκ”?…κάνεις ακριβώς το ίδιο, ίσως άθελά σου…
    υ.γ. αν δέχεσαι την κριτική άσε να περάσει το σχόλιο αυτό…

    • nikisot
      October 21, 2013

      αγαπητέ Noisy, κάνεις μεγάλο λάθος. Ουδέποτε έχω βγάλει πρόσωπο ή mail κάποιου που σχολιάζω στο twitter ή στο facebook

      • Noisy Boy
        October 23, 2013

        Επειδή δεν τα βγάζω απ’το μυαλό μου ιδού:
        1. Εγώ έγραψα: “έστελνες αστείες εικόνες για το πως μοιάζει” (για να τον κράξεις), ΔΕΝ έγραψα ότι “έχεις βάλει φωτογραφία αυτού που σε κοίταζε”
        Ιδού και το tweet σου: “Ενα παλικάρι στο πλοίο με τσεκάρει εδώ και ώρα ακριβώς έτσι pic.twitter.com/kVtynFM57I” (5 Aug.)
        2. Να και το tweet με το email και το σχόλιό σου που τον κράζεις φυσικά: “άντρες υπάρχουν ❤ (shit I get on my inbox) pic.twitter.com/XSgkFlE9sH" (11 Sept.).
        3. εκεί κατά τον Αύγουστο αν ψάξεις θα βρείς πολλά παρόμοια που κράζεις κόσμο που δεν σου αρέσει τι φοράνε, πως μιλάνε, κ δεν ξέρω εγώ τι άλλο…

        Αν αυτά δεν είναι "cyber bullying", τότε τι είναι??..Εκτός αν μου πεις ότι δεν κράζεις αλλά κάνεις χιούμορ…ή ότι εσύ δεν τους δίνεις επώνυμα, κλπ…

        Τεσπά, αυτά για την αποκατάσταση της ακρίβειας (μιας κ έγραψες ότι κάνω λάθος).
        καλή συνέχεια…

  2. nikisot
    November 6, 2013

    εντάξε ι1. θεωρείς ότι “στέλνω το ΠΩΣ μοιάζει” και βάζω την φωτογραφία ενός celebrity είναι cyber bullying ενώ δεν καταδεικνύω συγκεκριμένο άτομο και δεν προσβάλλω ΚΑΝΕΝΑΝ
    2. Το άτομο δε το κατονομάζω. οπότε δεν είναι bullying. δεν προσβάλλω κανέναν.

    Δεν προσβάλλω κανέναν γενικά.
    Θα εκτιμούσα απλά να με κάνεις unfollow και να μην κάνεις stalking στο λογαριασμό μου. Καλή ημέρα

Leave a Reply

Information

This entry was posted on October 2, 2013 by in personal.
