Σίμπα

2311_48187054355_2928_n
Δε μπορούσα ποτέ να τα βρω με την ιδέα του θανάτου. Μάλλον την απέφευγα για να είμαι ειλικρινής. Έλεγα ότι θα την αντιμετωπίσω όταν έρθει η ώρα της. Όταν πέθανε η αγαπημένη μου γιαγιά, το αντιμετώπισα μάλλον με ψυχραιμία. Αλλά ασυναίσθητα στο μυαλό μου θεωρούσα ότι μένει πάντα στην Κουρμούλη και έχω καιρό να τη δω. Σήμερα πέθανε η γάτα μου. Πολλοί δε θα το καταλάβουν και το κατανοώ.
Άλλοι πολλοί που έχουν μια ειδική σχέση με το ζωάκι τους με νιώθουν.
Κάποιοι φίλοι μου έκλαψαν όταν το έμαθαν, γιατί γνώριζαν πόσο πολύ την αγαπάω.
Τη Σίμπα την έσωσα από ένα αμάξι όταν ήταν λίγων ημερών. Αρχικά με “βύζαινε” στο λαιμό, θεωρώντας ότι είμαι η μαμά της. Όταν με άκουγε ότι έφτασα σπίτι, έτρεχε να με συναντήσει.
Κοιμόμασταν πολλά χρόνια μαζί. Όταν έκλαιγα, ερχόταν και μου έγλειφε τα δάκρυα. Ποιος θα μου καθαρίσει τώρα τα δάκρυα;
Με προστάτευε από τις κατσαρίδες που τόσο πολύ μισώ. Με συνόδευε στην τουαλέτα για να ζεσταίνει τα πόδια μου.
Πάντα καθόταν στα πόδια μου, και τη λέγαμε σιμποσομπα.
Ήταν πολύ ενοχλητική. Ήταν πολύ απαιτητική.
Ήταν το πιο γλυκό πλάσμα που έχω γνωρίσει.
Μου χάρισε μόνο αγάπη.
Δεν ξέρω τι θα κάνω χωρίς αυτή.
Θα ήθελα αν και δε θα έχει παραλήπτη να της πω τα εξής:
Σιμπάκι σε αγαπώ πολύ και σε ευχαριστώ για την αγάπη που μου χάρισες. Ελπίζω να κατάλαβες έστω και λίγο πόσο πολύ σε αγαπάω και πόσο πολύτιμο δώρο ήσουν στη ζωή μου.
Θα μου λείψεις όσο τίποτα.

8 comments on “Σίμπα

  1. Λυπάμαι πολύ για την απώλεια σου Νίκη :/ Stay strong is all I can say.

    • nikisot
      December 12, 2013

      ευχαριστώ πολύ!

  2. George
    December 3, 2013

    Είσαι πολύ καλός άνθρωπος!!!!

  3. Aggelos Mouzakitis
    December 8, 2013

    Έχω και εγώ γατούλα και είναι λες και περιγράφεις τη σχέση μας..
    Πραγματικά σε καταλαβαίνω απόλυτα, αν έχει λίγη σημασία.
    Χάρισες μια όμορφη ζωή σε μια ψυχή που σε άλλη περίπτωση θα είχε κακή τύχη και αυτό από μόνο του είναι ικανό να σε χαροποιεί, η ψυχούλα αυτή δεν έφυγε ούτε από αμάξι, ούτε από τραύματα, αλλά μέσα σε κλίμα αγάπης.
    Συμβουλή; Σώσε άλλο ένα γατάκι και αντικατέστησε την όσο κι αν νιώθεις πως είναι αναντικατάστατη. Δε θα είναι το ίδιο ζωάκι αλλά σαν γατομπαμπάς, χωρίς μια ουρά να πηγαινοέρχεται, δε θα μπορούσα ούτε λεπτό.

    Φιλικά,
    Άγγελος

    • nikisot
      December 9, 2013

      ευχαριστώ πολύ ❤

  4. yolina*
    December 18, 2013

    πάρα πολύ σε νιώθω, 19 χρόνια μετά πέθανε η Λούνα.
    ακόμα κάποιες φορές ανοίγω την μπαλκονόπορτα μηχανικά για να μπει στο σαλόνι.
    περνάει αυτό, αλλά δεν φεύγει ποτέ, το ξέρεις ❤

    • nikisot
      December 18, 2013

  5. Pingback: τα 13 του 13 –

Leave a Reply

Information

This entry was posted on December 3, 2013 by in Uncategorized.
