Καράμπαμπας- ή αλλιώς “είμαι ψάρι”

98

Με την οικογένεια μου, μια συχνή έξοδος ήταν να πηγαίνουμε όλοι μαζί στου Καράμπαμπα για σουβλάκι. Η πιο μικρή από τα τέσσερα παιδιά, ήμουν φυσικά και η πιο ευάλωτη στην οικογενειακή καζούρα. Είχαμε πάει λοιπόν οικογενειακώς το 1990 για να δούμε το “Χορεύοντας με τους Λύκους” και μετά πήγαμε να φάμε σουβλάκια. Μεγαλεία. Να μου πεις πως το θυμάμαι;

Γιατί στα ορεκτικά που τρώγαμε βγάζαμε ινδιάνικα ονόματα για όλους και μου έδωσαν το “Η Νίκη που τρώει το πολύ Τζατζίκι”. Αχ, ωραίες εποχές, που τα σεφερλικά έβγαιναν αυθόρμητα.

Και εκεί που είχε σκάσει μπροστά μου το σουβλάκι, ο πατέρας μου λέει: “Ωχ! Μάλλον δεν έχω να πληρώσω για όλους. Νίκη, μάλλον θα χρειαστεί να σε αφήσουμε να πλύνεις τα πιάτα”.

Με το που το ακούω αυτό άρχισα να διαπραγματεύομαι: ” Πόσα λεφτά έχουμε;” -5000 δρχ μου λέει ο μπαμπάς.

-Και πόσο κάνουν;

-1000 δρχ το καθένα, και επειδή είμαστε 6, 6000 δρχ , χώρια τα ορεκτικά και οι μπύρες, σίγουρα  θα πρέπει να σε αφήσουμε να πλύνεις τα πιάτα.

Φυσικά μετά από αυτό δεν ξαναγγιξά το σουβλάκι.

Τι να μου λένε ότι μου κάνανε πλάκα, τι να μου δείχνουν ότι έχουν πάνω από πεντοχίλιαρο. Τελικά το πήραν στο σπίτι και το έφαγα την επόμενη ημέρα.

Leave a Reply

Information

This entry was posted on February 7, 2014 by in personal and tagged .
