Η ζωή χωρίς τηλεόραση

αρχείο λήψης (9)

Οταν ήρθε η ψηφιακή τηλεόραση στη ζωή μας, εγώ εγκατέλειψα οριστικά την ελληνική τηλεόραση. Ήταν μια απόφαση απόλυτα συνειδητή που μέχρι και σήμερα, δύο χρόνια μετά, επιβεβαιώνεται ως προς την ορθότητα της. Όταν ήμουν μικρή ήμουν φανατική της τηλεόρασης. Ακόμα και όταν είχαμε μια οικογενειακή συσκευή της τηλεόρασης, εμένα με έβρισκες πάντα μπροστά. Το 1986, μπήκε και το βίντεο στη ζωή μας. Άρχισα να γράφω με μανία ταινίες από την τηλεόραση και να τις βλέπω ξανά και ξανά. Θυμάμαι μια κασέτα είχε μέσα το Διαμάντι του Νείλου και το Electric Dreams. Πρέπει να τα είχα δει 200 φορές. Όταν απέκτησα την δικιά μου τηλεόραση στο δωμάτιο μου στα φοιτητικά μου χρόνια, πέρασα ατελείωτες ώρες βλέποντας βιντεοκασέτες, ταινίες και σειρές. Πολύ χαρακτηριστικά θυμάμαι ότι για μια περίοδο δεν κοιμόμουν αν δεν έβλεπα το Νόμος και Τάξη το βράδυ στις 12.15.  Όταν πήγα στο εξωτερικό ανέπτυξα μια ακόμα πιο ενοχλητική συνήθεια. Να κοιμάμαι ύπο τον ήχο των Friends & Sex and the City που είχα κατεβάσει. Είχα ήδη αρχίσει να απομακτύνομαι από την ελληνική τηλεόραση. Όταν άρχισα να δουλεύω, κατέβαζα και τις σειρές που έβλεπα όταν είχα χρόνο. Και πάλι δεν άνοιγα τα ελληνικά κανάλια, εκτός και αν ήθελα να κοροϊδέψω καμία σειρά του Παπακαλιάτη.

Οπότε, όταν ήρθε η ψηφιακή τηλεόραση, η απόφαση μου ήταν μονόδρομος. Δεν χρειάζομαι αυτά τα προγράμματα χείριστης ποιότητας να εισβάλλουν στο σπίτι μου. Το σπίτι μας είναι ιερό. Δεν πρέπει να αφήνουμε να μπαίνουν κάθε  μέρα εισβολείς που μπορεί να χαλάσουν την ημέρα και την αισθητική μας.

Ενημερώνομαι αποκλειστικά από το διαδίκτυο για ειδήσεις από πηγές που έχουν κάποια αξιοπιστία, σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια. Δεν παρακολουθώ παράθυρα, δεν ακούω γνώμες. Αν συμβεί κάτι συγκλονιστικό οι άνθρωποι που εμπιστεύομαι το κριτήριο τους, θα με ενημερώσουν άμεσα για το γεγονός μέσω των social media.

Χάνω βέβαια το κοινωνικό momentum. Δεν έχω ιδέα ποιοι είναι στο thevoice (μια φορά το είδα με παρέα σε άλλο σπίτι) και φυσικά δεν ξέρω τι συμβαίνει στα dancing with the stars. Αν δω στο δρόμο έναν διάσημο ηθοποιό ή persona που έχει αναδειχθεί από την τηλεόραση, το πιο πιθανό θα είναι να μην τον αναγνωρίσω. Το ίδιο δεν συμβαίνει με τους ξένους, αφού απολαμβάνω να βλέπω κάποια αμερικάνικα tallk shows όπως είναι το Conan και το Late night.

Μερικές φορές νιώθω ότι ζω σε ένα παράλληλο σύμπαν, γιατί αν βρεθώ σε παρέα που μιλάνε αποκλειστικά για το τι συνέβη σε αυτό το πρόγραμμα ή το άλλο,  δεν έχω αναφορές. Πρόσφατα μόλις έμαθα ποιος είναι ο Μπογδάνος.

Νιώθω ότι δε χάνω κάτι, γιατί αφιερώνω το χρόνο μου σε πράγματα που με ενδιαφέρουν πραγματικά. Μπορεί να μην το αφιερώνω σε διάβασμα, αλλά τουλάχιστον επιλέγω 100% τι βλέπω και δε γίνομαι θεατής θλιβερών θεαμάτων κάκιστης ποιότητας, όπως είναι οι ειδήσεις και κάποια συγκεκριμένα προγράμματα.

 

2 comments on “Η ζωή χωρίς τηλεόραση

  1. Raggedy Man
    February 26, 2014

    Μια απ’ τα ίδγια.

  2. Ioannis Kalogiannis
    April 11, 2014

    Τεν θαμπς απ!
    Μονο σειρες απο τορρεντς πια!

Leave a Reply

Information

This entry was posted on February 26, 2014 by in personal and tagged .
