Κύκνοι, Mad Men και άλλες ιστορίες

11173313_10153277609940797_4370048616722200752_n

Ο τελευταίος καιρός με βρίσκει όλο και πιο βαθιά σε έναν λαβύρυνθο σκέψεων, που ενώ φαίνονται να μη συνδέονται μεταξύ τους, έχουν έναν κοινό παρονομαστή. Το Σαββατοκύριακο πήγαμε μια βόλτα στη λίμνη της Καστοριά και εκεί συνάντησα κάτι που με συγκλόνισε. Δύο κύκνοι, άρχισαν ξαφνικά να φλερτάρουν μπροστά μας, χωρίς να δίνουν σημασία στους 5 περαστικούς που τους παρακολουθούσαν. Ένας κύκνος πήγε να πλησιάσει την ώρα του φλέρτ και ο κύκνος άνοιξε τα φτερά του για να τον απωθήσει. Σκεφτόμουν αυτή τη σκηνή πολλές ώρες αργότερα, και είναι σίγουρα από τα πιο όμορφα πράγματα που έχω δει. Γιατί όμως; Γιατί τα προβλήματα της καθημερινότητας με έχουν κάνει να μη μπορώ να εστιάσω σε μικρές στιγμές που είναι τόσο σημαντικές. Το μόνο που με νοιάζει είναι η δουλειά, τα λεφτά, τα κιλά. Δεν κάθομαι να δώσω σημασία στο γουργουριτό της γάτας που με ξυπνάει κάθε πρωί, στον τρόπο που με αγκαλιάζει ο Κ. στον ύπνο, στο ότι όταν είμαι κουρασμένη μου φέρνει να βγάλω τους φακούς. Στο καθημερινό τηλεφώνημα της μαμάς μου, στα ανήψια μου και τόσα άλλα όμορφα που υπάρχουν στη ζωή μου.
Η τελευταία σεζόν του Mad Men είναι αριστούργημα. Συμπυκνώνει όλα αυτά που ζω στη δουλειά τόσα χρόνια, από το σεξισμό που βιώνω ως γυναίκα, ως το γιατί κάνω τη δουλειά αυτή. Στο επεισόδιο που η Πέγκυ μιλάει με τον Ντον για το μέλλον και εκείνη απαντάει ότι αυτό που θέλει να κάνει είναι “κάτι που θα κρατήσει” και η απάντηση του Ντον είναι “στη διαφήμιση;;”, αποτυπώνει ακριβώς τις σκέψεις μου. Τελικά γιατί κάνουμε ότι κάνουμε; Τι θα αφήσουμε πίσω; Γιατί μιλούσα στις 2.30 το πρωί κάποτε με πελάτη; Τι έχει αφήσει πίσω; Επίσης, στο χώρο μου α) με έχουν ρωτήσει αν θα μείνω έγκυος, για να μην μου δώσουν δουλειά, β) έχω ακούσει ότι έχουν πει ότι κοιμήθηκα με κάποιον για μια θέση. Γιατί ακριβώς έτσι αντιμετωπίζουν οι άνθρωποι τις γυναίκες στο χώρο μου. Και δε μιλάω για άντρες, τα παραπάνω προήλθαν και τα δύο από γυναικεία χείλη.
Το επεισόδιο που ο διευθυντής θέλει να ξεφορτωθεί τη Τζόαν επειδή “του είναι δυσάρεστη”, μου παραφάνηκε γνώρισμο (ευτυχώς δε μου έχει συμβεί-έχει συμβεί όμως σε παραπάνω από μία φίλες μου).
Τέλος, ο ωραίος καιρός με κάνει να θέλω να πάω ταξίδια, πολλά ταξίδια και να εκτιμήσω ότι έχει να μου δώσει αυτός ο κόσμος. Άλλωστε γιατί δουλεύουμε; Για να κάνουμε ταξίδια.

Leave a Reply

Information

This entry was posted on May 5, 2015 by in personal.
