Μαμά φοβάμαι

dontpanic_88cab
Αυτές οι ημέρες κυλάνε για μένα, όπως και για όλους, περίεργα. Αναγκάστηκα να κλείσω τα social μου, και να χειρίζομαι τα της δουλειάς μου από δεύτερους λογαριασμούς, γιατί όσα unfriend/block και να έκανα για για τις δύο πλευρές ΝΑΙ/ΟΧΙ, συνέχισαν τα πάντα να μου προκαλούν ΠΑΝΙΚΟ. Όχι απλά φόβο, ΠΑΝΙΚΟ.

Η ψυχραιμία έχει εγκαταλείψει τους εγκεφάλους μας εδώ και  καιρό,  και έχει γιγαντωθεί σε κάτι περίεργο, απαίσιο. Ο πανικός έχει βγάλει το χειρότερο εαυτό στους πάντες, ακόμα και σε άτομα που σεβόμουν και σε κάποιο βαθμό θαύμαζα μέχρι τώρα.
Εννοείται δεν ξέρω τι να ψηφίσω την Κυριακή, αλλά ξέρω τι δε θα ψηφίσω. Τον ψόφο που λέει η μία στην άλλη πλευρά. Όλοι έχουμε τις εμπερίες μας, καλές ή κακές, όλοι έχουμε τις προσωπικές μας ιστορίες της κρίσης. Άλλοι από εμάς υπέφεραν περισσότερο, άλλοι λιγότερο, αλλά όλους μας έχει επηρεάσει η κρίση με τον έναν ή τον άλλον τρόπο. Αυτό που πρέπει να κάνουμε τώρα, είναι τουλάχιστον να σεβαστούμε ότι υπάρχουν απόψεις που διαφέρουν από τις δικές μας, και να μην τις απορρίπτουμε γιατί η αλήθεια δεν είναι ποτέ μια.
Φοβάμαι για τους γονείς μου, για τα ανήψια μου και τελευταία για εμένα. Εγώ θα παλέψω με όλες τις δυνάμεις που έχω για κάτι καλύτερο στο μέλλον, όποιο και να είναι αυτό. Πρέπει να στηρίξουμε ο ένας τον άλλον, όχι να φαγωθούμε μεταξύ μας. Είμαστε το μόνο που έχουμε.

2 comments on “Μαμά φοβάμαι

  1. Maria Sotiropoulou
    June 30, 2015

    Μη φοβάστε !!! Η ζωή ειναι επικίνδυνο γιαυτο και συναρπαστικό ταξιδι. Δεν υπαρχει απόλυτη αλήθεια και κανεις δεν ξερει τι θα ξημερώσει. Ο κόσμος κινείται σε κυκλους δημιουργίας και καταστροφής. Ευχομαστε για το καλύτερο για τους περισσότερους και τους ανήμπορους, γιατί οι επιτήδιοι παντα επιβιώνουν. Αλληλεγγύη για όλους και ανεκτικοτητα στην αντίθετη άποψη. Ετσι κι αλλιώς μας την εχουν στημένη να μας ξεζουμίσουν. Δεν υπάρχουν απο μηχανής θεοί. Μονο η αγάπη των πραγματικών ανθρώπων

  2. iphigeneia panetsou
    July 1, 2015

    Ούτε κι εγώ ξέρω τι να ψηφίσω. Απορώ μ όλους αυτούς που ξέρουν τι να ψηφίσουν χωρίς να ξέρουν τα δεδομένα. Όμως σκέπτομαι το εξής. Πόλλες φορές σ αυτή τη χώρα μας έχουν δείξει μαγικές εικόνες ευτυχίας που κατέληγαν σε καταστροφές. Είναι η πρώτη φορά που μας δείχνουν μια καταστροφική εικόνα μπορεί να καταλήξει κάπου καλά. Μακάρι.

Leave a Reply

Information

This entry was posted on June 30, 2015 by in personal.
