50 αποχρώσεις του “φρικάρω”

c096ac42ef2df329544953fcfcaa1088

Έμαθα και εγώ λοιπόν ότι θα γίνω μαμά. Μου φαίνεται τόσο παράξενο και που το διαβάζω και δεν πιστεύω καν ότι το έγραψα εγώ η ίδια πριν λίγα δευτερόλεπτα. Και όσο και κλισέ και να ακούγεται, αυτά τα πράγματα έρχονται όταν δεν τα περιμένεις καθόλου. Πέρυσι το επιδιώκαμε και δε μπορούσαμε με τίποτα, εξαιτίας ενός προβλήματος, το οποίο όταν ξεπεράστηκε, ξεπεράστηκε και η ιδέα του “Προσπαθώ”. Όταν προσπαθούσαμε, η πίεση ήταν τόσο μεγάλη που πραγματικά και το πρόβλημα να μην υπήρχε, δε νομίζω να πιάναμε παιδάκι. Οπότε αποφασίσαμε να μην προσπαθούμε, να κάνουμε ταξίδια, να το βγάλουμε τελειώς εκτός προγράμματος και να ξαναπροσπαθήσουμε σε 2 χρόνια, έτυχε.  Όταν κάνεις πλάνα βέβαια, εννοείται δε θα βγούνε.

Και έτσι λοιπόν μας έπιασε, εντελώς απροετοίμαστους. Πολλά τα στάδια.

Αρχικό στάδιο: φρίκη. Η ζωή μου αλλάζει, δεν είμαι έτοιμη, που πάω να φέρω παιδί σε αυτόν τον κόσμο, πως θα δω τους daft punk του χρόνου, αχ πάνε τα ταξίδια, το booking μου δεν έχει καμία κράτηση, πρέπει να κάνω οικονομία, πρέπει να βάλω λεφτά στην άκρη, στην δουλειά πως θα το πω, θα πάνε καλά οι εξετάσεις, είμαι πια μεγάλη, ποιος θα κρατάει το παιδί, ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΝΙΩΘΩ ΜΑΝΟΥΛΑ, βλέπω παιδικά προϊόντα και θέλω να ουρλιάξω, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΤΡΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ, γιατί φοβάμαι τα μωρά, γιατί δε θέλω να τα κρατήσω, κάτι λάθος κάνω, τι θα είναι το παιδί, ΓΙΑΤΙ ΟΤΑΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΗΧΟ ΦΡΙΚΑΡΩ, είναι alien(?), γιατί σε όποιον το λέω χαίρεται περισσότερο από μένα, Η ΓΑΤΑ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙ, τι όνομα να του δώσουμε, άραγε θα είμαι καλή μάνα, είμαι αρκετά υπεύθυνη, και αν βγει σκυλάς το παιδί τι θα κάνω, τα μωρά είναι τρομαχτικά, οι άλλες έγκυες γιατί είναι σα να έχουν πάρει ναρκωτικά, με τη δουλειά τι θα κάνω μετά, πως θα τα βγάλουμε πέρα άραγε, θα αλλάξει η σχέση μου με τον Κώστα, είμαι σε θέση να μεγαλώσω παιδί, αρχίζω να φοβάμαι για την ασφάλεια του Κώστα, πρέπει να προσέχω στο δρόμο, πρέπει να προσέχω τι τρωω, θα παχύνω, ΠΕΙΝΑΩ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ, που είναι οι μπύρες μου, μου λείπει να κάνω κεφάλι, ΘΑ ΦΑΩ ΠΡΟΦΙΤΕΡΟΛ.

Και αυτά: ΑΡΧΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ.

Σε Δεύτερο στάδιο και όταν το μωρό είναι καλά, και αρχίζεις και νιώθεις να κουνιέται:

Ωχ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ, μην κλωτσάς καλέ, έκανε επαφή με το μπυράκι, ο Κώστας είναι ο άντρας της ζωής μου, θα γίνει πολύ καλός πατέρας, ΠΕΙΝΑΩ, καλέ αυτό ΥΠΑΡΧΕΙ, στην δουλειά το πήραν καλά και πόσο χαίρομαι που έχω αυτούς τους συνεργάτες που αγαπάνε τις οικογένειες, ΠΕΙΝΑΩ ΠΑΛΙ, τι κοιλάρα είναι αυτή, τι όνομα να του δώσουμε, πρέπει να φτιάξουμε το δωμάτιο, ωχ, ΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, δηλαδή ΑΥΤΗ Η ΚΟΥΝΙΑ ΤΟ ΧΩΡΑΕΙ, δηλαδή τώρα αυτό είναι αληθινό έρχεται, πρέπει να πάρω καλσόν για εγκύους, θα κάνω ραγάδες, ΑΝΤΙΟ ΥΠΝΕ ΜΠΡΟΥΜΥΤΑ, τι θα φάμε, αχ ΤΙ ΚΑΛΑ Χριστούγεννα (που τα μισούσα), δε θα πάω ταξίδια πια, ας βάψω το σπίτι, ας αλλάξω θέση σε ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΛΑ, θα μου παγώσουν την συνδρομή στο γυμναστήριο yeahhhh, πόσο χαίρομαι που οι γονείς μου και οι γονείς του χάρηκαν, ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΩΣΟΥΜΕ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ, κάτσε να πάρω ένα καλό καρότσι από το amazon, κάτσε να δω τι θα μου δώσουν φίλοι, Ηλέκτρα θα γίνεις νονά ετοιμάσου, Μπύρα ηρέμησε λιγάκι, αντίο κοινωνική ζωή, καλημέρα ΥΠΝΕ 10ωρε κάθε μέρα.

Όπως και να έχει, έχω φτάσει στο σημείο που απλά περιμένω να δω τι θα γίνει. Είναι πολύ παράξενο.

Έχω τις εξής συμβουλές να δώσω σε άλλες μέλλουσες μανούλες:

  1. Μην ακούτε τις συμβουλές κανενός, και οι δικές μου ισχύουν μόνο για μένα.
  2. Μην ακούτε τις υπερβολές σχετικά με το τι να τρώτε και τι να μην τρώτε. Θα σας πει ο γιατρός και γενικά δεν παθαίνετε τίποτα.
  3. Μην διαβάζετε στο internet τι μπορεί να έχετε. Μόνο τον γιατρό σας να ακούτε.
  4. Μην ακούτε συμβουλές από άλλες μαμάδες. Η κάθε μαμά είναι ξεχωριστή.
  5. Κάντε ταξίδια όσο μπορείτε και στην εγκυμοσύνη και απολαύστε όσο μπορείτε την τελευταία περίοδο που θα είστε μόνοι με τον σύντροφό σας.
  6. Είναι ΟΚ να φρικάρετε
  7. Μην αγοράσετε τα πάντα θα σας μείνουν. Πείτε σε μια φίλη που το έχει περάσει να σας κάνει μια λίστα με τα βασικα-βασικά και τα υπόλοιπα θα τα βρείτε στην πορεία.
  8. Προσπαθήστε να βρείτε τα βασικά από φίλους-γνωστούς που τα έχουν περάσει αυτά
  9. Πείτε το όταν αισθανθείτε ότι θέλετε να το πείτε. Αν χαίρεστε και θέλετε να το πείτε νωρίς, τέλεια. Αν όχι, δεν πειράζει, πείτε το όταν σας βγει.
  10. Η κάθε μία είναι ξεχωριστή. Κάντε ότι νιώθετε φυσικό.

 

One comment on “50 αποχρώσεις του “φρικάρω”

  1. anwnymos
    November 15, 2016

    παρα πολλα συγχαρητηρια! με το καλο να ερθει! σε νοιωθω, κι εμεις προσπαθουσαμε για σχεδον ενα χρονο, και τωρα ειμαστε στο αβεβαιο πρωτο τριμηνο 🙂

Leave a Reply

Information

This entry was posted on November 14, 2016 by in Uncategorized.

Navigation

