Δεν υπάρχει ευτυχία που να κόβεται στα 3

Όσα φοβόμουν σχετικά με το να κάνω παιδί, εξαφανίστηκαν. Το #melaki μας ήρθε στον κόσμο και μας έφερε, όλη την αγάπη (και τον φόβο) που υπάρχει.

Την κοιτάζω και νιώθω τόση αγάπη, που αισθάνομαι την καρδιά μου έτοιμη να εκραγεί. Κοιτάζω τον Κ. και τον αγαπώ 100 φορές παραπάνω, γιατί είναι τόσο καλός μπαμπάς, είναι τόσο καλός σύντροφος, είναι τόσο καλός άνθρωπος.

Μαζί με όλα τα παραπάνω, ήρθε η ώρα να γυρίσω στην δουλειά. Την δουλειά μου την αγαπάω. Μου αρέσει να πηγαίνω στην δουλειά, μου αρέσει να πηγαίνω σε ραντεβού, μου αρέσει να φτιάχνω παρουσιάσεις, μου αρέσει η εταιρεία που δουλεύω και αγαπώ πολύ τους συναδέλφους μου. Μου είχε λείψει η δουλειά μου.

Πώς όμως μπορώ να αντιμετωπίσω, την αίσθηση ότι χάνω τα πάντα από την ζωή της Μελίνας; Πηγαίνω νωρίτερα για να φεύγω νωρίτερα (στην καλύτερη περίπτωση 19.00) και τρέχω να την προλάβω έστω για λίγο πριν κοιμηθεί, γιατί τα πρωινά φεύγω νωρίς και το μελάκι είναι σαν εμένα, της αρέσει ο ύπνος και ξυπνάει αργά.

Τις προάλλες, ήταν η πρώτη φορά που έφαγε κρέμα. Κάνεμε live facebook messenger και το είδα (εγώ και όλοι στην δουλειά που φώναξα-γραφικούλα). Μετά έφαγε πρώτη φορά πεπόνι και δεν της άρεσε καθόλου, και μου το έβγαλε σε βίντεο ο Κ.

Και σήμερα, μετά από 2 εβδομάδες κατάφερα να της δώσω και εγώ κρέμα. Επειδή λείπω πολλές ώρες από το σπίτι, δεν είχα καταφέρει να της δώσω εγώ. Και φυσικά, άρχισα να κλαίω ακατάπαυστα. Γιατί δεν μπορώ να είμαι εκεί. Για όλα αυτά που θα έρθουν και θα χάσω. Γιατί, δεν έχουμε τη δυνατότητα, να είμαστε μαζί της και να την βλέπουμε να μεγαλώνει.

Ξέρω, ότι είναι εγωιστικό, και ότι μάλλον εκείνη δε θα το θυμάται όταν μεγαλώσει. Εγώ όμως θα το θυμάμαι.

Δε νομίζω ότι ξέρω καμία μητέρα που δεν το παθαίνει αυτό. Θα προσπαθήσω τουλάχιστον όταν είμαι μαζί της, να είμαι πραγματικά μαζί της.

Και θα προσπαθήσω να την κάνω καλό άνθρωπο, να μάθει να σέβεται και να βοηθάει τους άλλους. Και όλα τα άλλα θα έρθουν μόνα τους, ελπίζω.

4 comments on “Δεν υπάρχει ευτυχία που να κόβεται στα 3

  1. Erisa Desu
    July 9, 2017

    Και αυτά μέσα στο πρόγραμμα είναι, δεν μπορούμε να είμαστε τέλειοι, προσπαθούμε να είμαστε όσο καλύτεροι γίνεται. Ο ερχομός ενός παιδιού αυτά φέρνει, θέλει θυσίες. Δεν μπορείς να είσαι παρούσα σε δύο μέρη, πρέπει να αφήσεις κάτι πίσω σου. Μη προσπαθείς να γίνεις σουπερ μαμά. Είσαι σουπερ άνθρωπος και αυτό είναι η αρχή. Μη νιώθεις ενοχές, το θέμα είναι να είσαι εκεί που έχει ουσία. Δεν θα ξέρει αν ήσουν εκεί στα πρώτα της βήματα, αλλά θα ξέρει πως ήσουν εκεί στο πρώτο της πρόβλημα. Δεν είναι καθόλου εγωιστικά αυτά που λες, όλοι θέλουμε να είμαστε εκει στις πρωτιές.

    • nikisot
      July 10, 2017

      Αχ Erisa μου, γλυκό μου κορίτσι. Σε ευχαριστώ πολύ, αλήθεια με συγκινείς με τα λόγια σου ❤

  2. Konstantinos Kokkorogiannis
    July 11, 2017

    Καλά, έχεις να φάς πολύ καζούρα όταν διαβάσει αυτό το post (γιατί σε κανά 15άρι χρόνια θα το ανακαλύψει και θα το διαβάσει αν δεν το κρύψεις μέχρι τότε), και αρχίσει να σε δουλεύει:
    – Μπορείς να μου δώσεις 265 ευρώ γιατί είδα κάτι παπούτσια που μου άρεσαν πολύ?
    – 265 ευρώ για παπούτσια? Η Κάρυ Μπράντσω είσαι?
    – Τι μου λες καλέ? Ποιά είναι αυτή? Φίλη σου από την δουλειά? Δώσε μου τα χρήματα γιατί εχω ανασφάλειες επειδή όταν ήμουν 4 μηνών με άφηνες για 12 ώρες την ημέρα.

    Αχ, να σου πω μία άσκηση που θα μου άρεσε πολύ να την έχω κάνει: γράψε κάπου 10 πράγματα ΔΕΝ θα κάνετε ως γονείς.
    πχ Δεν θα πω ποτέ “πάρε ζακέτα, κάνει ψύχρα”
    Και σιγά σιγά, άρχισε να σβήνεις όταν κάποιο από αυτά θα το κάνετε.

    Φιλιά, και μην ανυσηχείς πολύ. They turn out fine. You turned out fine. Πιο πολύ θα εκτιμήσουν μία μαμά ζωντανή, δυναμική, που κάνει χίλια δύο, παρά μία μαμά που η ζωή της σταμάτησε με την γέννα.

    • nikisot
      July 11, 2017

      χαχαχχαχα
      τι έχω να τραβήξω 😀
      Αλλά όλα αυτά είναι όμορφhttps://nikisot.wordpress.com/wp-admin/edit-comments.php?p=175991984#comments-formα ❤

Leave a Reply

Information

This entry was posted on July 9, 2017 by in personal and tagged .

Navigation

